مدیران تکمیل طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار دهند

استاندار ایلام با بیان اینکه مدیران استان تکمیل طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در اولویت قرار دهند، گفت: در حال حاضر ۶۴ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در ایلام محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۲۸ مهر) در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان با اشاره به اینکه سفر ریاست محترم جمهوری در آینده به استان ایلام روی خواهد داد،  اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از تجربیات سایر استان ها در راستای توسعه استان برای دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان با تاکید بر طرح های مهم و تاثیر گذار استفاده کنند.

 

«حسن بهرام نیا» یادوار شد: برای دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهوری به استان بایستی چند تا پروژه مهم استخوان دار که در زندگی مردم تاثیری گذار باشد مورد توجه قرار گیرد و این امر نیازمند پیگیری مدیران استان است.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی پروژه های استخوان دار خود را معرفی کنند، افزود: برخی از پروژه های استان که تکمیل نشده است نیز در دستور کار قرار گیرد که مردم از شیرینی تکمیل این طرح ها، برخوردار شوند.

 

استاندار ایلام  با تاکید بر تکمیل طرح های استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد ابراز کرد: مدیران استان پیگیری های لازم را انجام داده اند و چندین مدیر که پروژه های استخوان دار داشته اند پیگیری های خوبی انجام داده اند و نتیجه پیگیری ها خوب جواب داده است اما لازم است این پیگیری ها تداوم داشته باشد و اعتبار لازم را از وزارتخانه های متبوع را جذب کنند.

 

وی با بیان اینکه استان به عنوان یکی از استان های کم برخوردار مقصد سومین سفر دکتر رئیسی رییس جمهوری محترم در دور اول سفرها بوده است، ابراز کرد: دولت سیزدهم با ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل روی کار آمد و در آن مقطع دولت با وجود بدهکاری های زیاد برای پرداخت حقوق کارمندان نیز با مشکل مواجه شده بود.

 

بهرام نیا یادآور شد: برای افزایش اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان در دیداری با رییس جمهور در مرکز با حضور نمایندگان مجلس مشکلات و مسایل استان را مطرح کردم و رییس جمهور مساعدت نمود و ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف به استان متمم سفر در نظر گرفته شد.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه های مصوب سفر و همچنین تخصیص اعتبار بسیار خوب بوده است اما تنها بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) به تعهدات خود عمل نکردند.

 

وی گفت: در حال حاضر ۶۴ درصد مصوبات سفر رییس جمهوری محقق شد و اگر چنانچه این دو نهاد نیز به تعهدات خود عمل کنند جزو استان های برتر از نظر تحقق مصوبات سفر هستیم.

 

بهرام نیا خاطرنشان کرد: بعنوان نماینده عالی دولت و از طرف مردم ایلام به دلیل اجرا نشدن تعهدات و مصوبات سفر رییس جمهور به ایلام به دو نهاد گلایه داریم و این گلایه رو از جانب مردم ایلام به این دو نهاد دارم.

 

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه دیدار مسولان کشور با رهبر معظم انقلاب با مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان دیدار داشتیم و ایشان قول مساعد دادند که این نهاد در تکمیل بیمارستان ملکشاهی به تعهدات خود عمل کند .

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد:  مبلغ خوبی برای تامین آب شهرستان ملکشاهی ۹۵ میلیارد تومان گرفتیم و سالهای سال روی زمین مانده است و جزو مصوبات سفر بود.

کد خبر 1225122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha