طرح شهید خرازی در استان زنجان اجرا می شود

اسماعیلی با اشاره به اینکه طرح شهید خزاری همزمان با کشور در استان نیز در حال اجرا است، افزود: هدف این طرح مردمی سازی فضاهای ورزشی به منظور در اختیار گذاشتن آن فضاها برای دانش آموزان و خانواده هایشان به منظور همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی اسماعیلی امروز 28 مهرماه در آیین تجلیل از دانش آموزان قهرمان، پیشکسوتان و معلمان برتر تربیت بدنی استان با اشاره به اینکه زنجان در اجرای این طرح جایگاه خوبی دارد، افزود: در قالب آن بیش از ۳۰ پروژه ورزشی در مدارس استان ایجاد می شود که برخی از این پروژه ها به مرحله بهره برداری هم رسیده اند.

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در کنار طرح شهید سلیمانی، طرح شهید خزاری نیز همزمان با کشور در استان نیز در حال اجرا است، افزود: هدف این طرح مردمی سازی فضاهای ورزشی به منظور در اختیار گذاشتن آن فضاها برای دانش آموزان و خانواده هایشان به منظور همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف است.

 


وی افزود: ورزش مدارس و دانش آموزان، پایه و اساس ورزش قهرمانی  است و برای امسال با همبستگی های خوبی که بین آموزش و پروش و اداره کل و ورزش و جوانان استان ایجاد شده، اجرای المپیادهای ورزی در سنین دانش آموزی در کیفیت بالا در دستور کار قرار گرفته است.

 


این مسئول یادآور شد: فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی زمنیه مناسبی نیز برای تقویت مهارت های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان است، همچنین در قالب این نوع فعالیت ها، بیشترین تاثیر تربیتی و دینی هم می تواند اتفاق بیفتد.

کد خبر 1225183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha