محاسبات دشمن شکست خورد/ تلاش دشمن برای تعطیلی دانشگاه ها

سردار سلامی با اشاره به این که محاسبات دشمن شکست خورد گفت: انقلاب مرز‌های نفوذ خود را گسترش داده و فضای تنفس استکبار را تنگ کرده است و او را از منطقه جهان اسلام در حالت فرار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، سردار حسین سلامی امروز در اجتماع عظیم حوزویان که با هدف تقدیر از نیرو‌های نظامی و انتظامی در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در ابتدای فتنه آمریکا و اروپا خیلی مداخله آشکار نمی‌کردند ولی به مرور که شعله‌های آن خوابید و خورشید حقیقت از مه آلودگی فضای تردید درخشید، آمریکایی ها، فرانسوی ها، انگلستانی ها، سعودی‌ها مستقیم وارد شدند و می‌خواستند تنفس مصنوعی دهند، اما افاقه‌ای نکرد و دوباره ماندن در شکستی آشکار و این فتح و نصری عظیم و پیروزی آشکار برای مردم ایران بود.

 

فرمانده کل سپاه افزود: مردم بسیار زیبا مکر دشمن را متوجه شدند، مردم به دشمن پشت کردند و به اسلام اقبال نشان دادند و مردم ایران خورشید را دیده است و می‌داند دشمن تیرگی در جامعه می‌پراکند.

 

وی افزود: امروز دشمن با فقر تصویر مواجه است و تمام قدرت آمریکا شده آتش زدن چند سطل زباله در خیابان.

 

سردار سلامی گفت: این فتنه لحظه‌های پایانی خود را طی می‌کند و یک نوزاد مرده روی دست آمریکا است.

 

فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران می‌داند که آمریکا با تحریم به جنگ ملت ایران آمده است چرا که آمریکا همه ملت ایران را تروریسم می‌داند و ایران باید متوقف شود.

 

وی افزود: چرا دشمن تلاش کرده دانشگا‌ها تعطیل شود زیرا تعطیلی دانشگاه‌ها یعنی جلوی دانش و علم وپیشرفت گرفته شود.

 

سردار سلامی خطاب به جوانان ایران زمین و دانشمندانی که در مسیر پیشرفت‌های علمی کشور گام برداشتند گفت: شما راه را ادامه دهید و این چهره واقعی جوانان ما است.

 

وی خطاب به جوانانی که اسیر شایعات دشمن هستند هم گفت: شما جوانان این سرزمین هستید، ببینید چه کسی می‌خواهد معصومیت گل‌های معطر و نوشکفته این سرزمین را به دست طوفان‌ها بسپارد؟ چه کسی تصمیم گرفته بانوان ما را از حیای همیشگی خود دور کند؟

 

فرمانده کل سپاه افزود: زنان جامعه ما عفیف هستند با اینکه در این چند روز فضا برای کشف حجاب فراهم شد، جز تعداد معدودی، قاطبه بانوان جامعه در حجاب عفیف خود ماندند، من می‌دانم همین عده قلیل هم برخواهند گشت و دشمن را خواهند شناخت و به سوی اسلام خواهند آمد.

 

وی خطاب به دشمنان ایران گفت: فصل غلبه شما تمام شده است، فصل تاثیر اباطیل شما بر ذهن مردم ما تمام شده است، شما موقعیتی در دل مردم ایران ندارید.

 

فرمانده کل سپاه گفت: ما بی اعتنا به همه دشمنی‌ها پیش می‌رویم و هشدار می‌دهیم به دشمنان از دخالت در امور داخلی ما اجتناب کنید، دست بردارید به همه این‌ها می‌گوییم به آل سعود می‌گوییم به قصر‌های شیشه‌ای خود پناه ببرید و روی اعصاب مردم ما راه نروید.

 

وی افزود: بیت شما عنکبوتی است شما به رژیم صهیونیستی تکیه کرده اید که خود در حال سقوط است، کارتان به جایی رسیده است که به صهیونیست‌ها که خود در حال غروبند تکیه کرده اید.

 

سردار سلامی گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم بروند از این شکست‌ها عبرت بگیرند.

 

فرمانده کل سپاه افزود: امروز کشور ما در حال ساخته شدن است و شما از ما گرفتارتر هستید چرا که شما نتوانستید تحریم‌ها را اعمال کنید، کشتی گرفتید کشتی گرفتیم، قاعده یک بر دو که هر حرکتی علیه ملت ایران انجام دهید چند برابر ضربه می‌خورید.

 

سردار سلامی افزود: امروز دشمن جنگ رسانه‌ای را فعال کرده تا ذهن جوانان را درگیر کند و هویت زدایی کند و روح جامعه ما را از اسلام تهی کند بداند چند برابر ضربه می‌خورد.

 

وی گفت: در جنگ یمن هم همه ائتلاف باخت و در همین فتنه جدید، همه ذخیره راهبردی قدرت رسانه‌ای و اعتبار رسانه‌ای خود را به صحنه آورد.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط حساس و تعیین کننده امروز گفت: امروز در حقیقت شب قدر و روز قدر انقلاب ماست و نحوه حضور ما در این صحنه خطیر و سرنوشت ساز برای سال‌ها تعیین کننده مسیر روشن انقلاب نورانی خواهد بود.

 

وی افزود: تاریخ نشان داده است که برخی حوادث اگرچه در زمان کوتاه اتفاق افتاده، اما بر سرنوشت امت‌ها تاثیر می‌گذارد.

 

سردار سلامی افزود: امروز همه امپراطوری‌های سیاسی و رسانه‌ای، مالباختگان و محتضران سیاسی، عناصر و جریانات منجمد شده قبلی همه از لانه بیرون آمدند.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان در اتاق‌های فکر خود در توهمات خود فرو رفته اند افزود: این بار استکبار با همان برآورد‌های اشتباه، ناقص غیرواقعی و ابتر و با خیال پردازی‌های غیرواقعی از حقایق جامعه با این تصور که می‌تواند نظام اسلامی را به فروپاشی بینجامد تمام قوای میدانی، رسانه‌ای و سیاسی و عملیات روانی خود را به کار گرفت و در یک وزن کشی تاریخی دوباره شکست بزرگ را تجربه کرد.

 

وی افزود: این یک فتنه جهانی بود که در بخش کوچکی از جوانان ما امتداد یافت تا بتواند اسلام را و پیشوای حکیم آن را تحت تاثیر قرار دهد.

 

وی افزود: آن چه آنان به زبان می‌رانند بسیار کوچکتر از آن چیزی بود که در قلب‌ها و سینه هایشان متراکم شده بود.

 

سردار سلامی افزود: کار ما رصد نیرنگ، راهبرد و سیاست دشمن است و هرلحظه افق دشمن را رصد می‌کنیم.

 

وی گفت: این بار هم دیدیم همه کینه‌های متراکم وحقارت‌های انباشته شده از شکست‌های پیشین یک باره با عقده گشایی از نظام به صحنه آوردند و فکر می‌کردند می‌توانند، اولین کسانی که در باتلاق دروغ پردازی‌های بزرگ نمایی‌های کودکانه گرفتار شدند خود دشمنان بودند.

 

فرمانده کل سپاه گفت: به خاطر توهمات غلط و آرزو‌های دست نایافتنی و برآورد‌های اشتباه همه چیز خلاف آرزو و پیش بینی دشمنان پیش رفت چرا که ملت ایران از حوادث تلخ تاریخ صدر اسلام عبرت‌های عظیمی در قلب و ذهن خود دارند.

 

سردار سلامی افزود: ملت ایران می‌داند اگر خطا کند حادثه مسجد کوفه تکرار می‌شود و این حوادث ملت ایران را در ژرف اندیشی قرار داده است و می‌دانند این آرایش جنگی نبرد جدید چیست دشمنان آمده بودند ملت ما را مرعوب کنند.

 

سردار سلامی با اشاره بر این که محاسبات دشمن شکست خورد افزود: انقلاب مرز‌های نفوذ خود را گسترش داده و فضای تنفس استکبار را تنگ کرده است و او را از منطقه جهان اسلام در حالت فرار قرار داده است.

 

فرمانده کل سپاه افزود: دیگر آمریکا پس از خم شدگی در مقابل عظمت امام و اسلام با پیروزی انقلاب، قد علم نکرد.

 

فرمانده کل سپاه با اشاره به تجربه‌های تلخ آمریکا در دشمنی با ملت ایران در ۴۳ سال گذشته همچون تسخیر لانه جاسوسی و جنگ تحمیلی گفت: این اسلام بود که در حال غلبه بود و بیرق برافراشته ماند.

 

سردار سلامی به دوران رهبری آیت الله خامنه‌ای پس از امام راحل اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب هم در تمام این سال‌ها با تدبیر و درایت، نفوذ انقلاب اسلامی را تا هرکجا که جهان اسلام نیاز داشت امتداد داد.

 

فرمانده کل سپاه با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه مردم ایران گفت: تحریم نسخه تسلیم ملت ایران در دنیای خیال دشمن بود ولی نمیدانست ماهیت حقیقی قدرت انقلاب به برکت اندیشه‌های بلند و افق‌های عالمانه چه اندازه است و هرچه آمد به دربسته خورد و این هم شکست خورد.

 

وی تلاش دشمن برای حذف اسلام را یادآور شد و افزود: پروژه دولت سازی دشمن در افغانستان، عراق و سرزمین‌های اسلامی شکست خورد و این شکوه، تدبیری است که از چشمه قرآن نشات می‌گیرد وبرای آمریکا این شکست‌ها بسیار سخت بود و برایش هزینه‌های بسیار و بدون دستاورد داشت.

کد خبر 1225220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha