سنت‌های نبوی را در جامعه احیا کنیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: هیچ جایگاهی بالاتر از این نیست که انسان کاری کند که در دنیا و آخرت همراه پیامبراکرم (ص) باشد، از این رو باید سنت‌های نبوی را احیا کرده و سعی شود اخلاق، رفتار و کردارمان را به پیامبراکرم (ص) و اهل بیت (ع) نزدیک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) اهواز، با اشاره به آیه قرآنی «لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ» اظهار کرد: تنها از یک مسیر می توانیم به خداوند نزدیک شویم و آن مسیر پیروی از پیامبر و اهل بیت(ع) و محبت داشتن نسبت به آنهاست.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حدیث نبوی «مَنْ أَحْیَا سُنَّتِی فَقَدْ أَحَبَّنِی وَمَنْ أَحَبَّنِی کَانَ مَعِی فِی اَلْجَنَّةِ» افزود: هیچ جایگاهی بالاتر از این نیست که انسان کاری کند که در دنیا و آخرت همراه پیامبراکرم (ص) باشد، از این رو باید سنت‌های نبوی را احیا کرده و سعی شود اخلاق، رفتار و کردارمان را به پیامبراکرم (ص) و اهل بیت (ع) نزدیک کنیم.

 

وی خطاب به طلاب و روحانیون خوزستان تصریح کرد: نسل امروز با نسل گذشته بسیار متفاوت است و اگر بخواهیم حرفهایمان در نسل جدید تاثیرگذار باشد باید علاوه بر اینکه عامل به دستورات خداوند و اهل بیت (ع) باشیم، ظاهرمان نیز ظاهری آراسته باشد.

 

کد خبر 1225241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha