بیمه پشتوانه آینده زندگی افراد است

ابارشی با اشاره به نقش صندوق های بیمه گفت: بیمه پشتوانه آینده زندگی افراد در دوران سالمندی و بازنشستگی است.

«مهدی ابارشی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به اینکه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهارداشت: این بیمه، دومین صندوق کشوری است که با حمایت دولت مردم را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد.

 

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان افزود: روستانشینان، عشایر و مردم شهرهای کوچک از این خدمات بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه صندوق های بیمه پشتیبان هزینه های زندگی مردم هستند، تصریح کرد: بیمه پشتوانه آینده زندگی افراد در دوران سالمندی و بازنشستگی است و مردم از آن برای آینده زندگی خود استفاده کنند.

 

به گفته ابارشی، خانم ها هم می توانند خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند تا علاوه بر استفاده از مسمتری بازنشستگی شوهرشان، خودشان هم مستمری بگیر باشند.

 

وی با اشاره به تعرفه متفاوت برای پرداخت حق بیمه در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، خاطرنشان کرد: افراد متناسب با توان مالی خود این هزینه را پرداخت می کنند.

 

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان افزود: دولت 70 درصد از هزینه حق بیمه را پرداخت می کند و تنها 30درصد آن بر عهده افراد می باشد.

 

وی در خصوص نقل و انتقال حق بیمه به سایر صندوق های بیمه ای گفت: افراد تحت پوشش این صندوق با پرداخت تفاوت هزینه های بیمه ای می توانند طول سال بیمه خود را به صندوق دیگر منتقل کنند.

کد خبر 1225249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha