هدف دشمن تخریب ایران مقتدر است

حجت‌الاسلام غفاری با بیان اينکه دشمن به دنبال مقابله با توانمندی، اقتدار و ایستادگی کشورمان است گفت: هدف دشمن تخریب ایران مقتدر است و تبدیل ایران به کشوری وابسته را در برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام حسن غفاری عصر امروز پنجشنبه (۲۸ مهر) در نشست روشنگری با موضوع جهاد تبیین و حوادث و اغتشاشات اخیر که در مسجد جوادالائمه (ع) اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که در گذشته چه جایگاهی داشته‌ایم و اکنون در چه جایگاهی هستیم.

 

عضو انجمن مطالعات اجتماعی قم با بیان اينکه دشمن به دنبال مقابله با توانمندی، اقتدار و ایستادگی کشورمان است افزود: هدف دشمن تخریب ایران مقتدر است و تبدیل ایران به کشوری وابسته را در برنامه دارد.

 

وی اذعان کرد: نگاه تحلیلی به مسائل باید در بین نوجوانان و جوانان بیشتر رواج پیدا کند تا آنها به ریشه مسائل دست یابند و بتوانند به هدف و نقشه اصلی و شوم دشمنان پی ببرند و در جبهه‌های نرم و سخت دشمن گرفتار نشوند.

 

حجت‌الاسلام غفاری در ادامه به بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد.

 

تجلیل از تعدادی از بسیجیان، اجرای پویش «لبیک یا خامنه‌ای» و امضای قطعنامه بیعت با آرمان‌های امام و رهبری از دیگر بخش‌های این نشست بودند. 

 

کد خبر 1225254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha