نشان دادن چهره شهر با هنر عکاسی موجب دیده شدن ظرفیت های آن می شود

حجت الاسلام منصوریان گفت: به تصویر کشیدن چهره شهر با ظرافت های هنری آن و تخصصی که شما عکاسان دارید، موجب حل بسیاری از موضوعات می شود و مدیریت شهری نسبت به این موضوعات باید ورود جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین «حسن منصوریان» شامگاه پنج شنبه (۲۸ مهر) در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه عکس "قاب شهر" که در محل نگارخانه حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد؛ با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص حاشیه شهر مشهد توسط سازمان بازآفرینی؛ از برگزاری جشنواره عکاسی قاب شهر ابراز خوشحالی کرد و آن را در جهت حال خوب مردم دانست.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی زیارت و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: می گویند: خبرنگار کار حضرت زینب (س) را انجام می دهد و اگر  حضرت زینب (س) نبود واقعه کربلا به گوش کسی نمی رسید، شما عکاسان مظهر روایت حضرت علی (ع) هستید که فرمود: "فاصله حق و باطل ۴ انگشت است، از شنیدن تا دیدن". 

 

وی افزود: اگر هر اقدامی انجام شود، تا به تصویر کشیده نشود و با چشم دیده نشود، عده ای هم متهم به دروغ گویی و هم آن کار انجام شده را انکار می کنند، از اینرو به تصویر کشیدن چهره شهر با ظرافت های هنری آن و تخصصی که دارید، بسیاری از موضوعات را حل می کنید و مدیریت شهری نسبت به این موضوعات باید ورود جدی داشته باشد. 

 

منصوریان گفت: اگر شما به کمک ما نیایید ما نمی توانیم کاری انجام دهیم چون مردم دنبال و اتفاق خوب هستند و تا اعتماد و اعتراض درست شود و توقع کنترل شود و احساس مدیریت شود، باید شما کمک کنید 

 

وی با تاکید بر تسهیل گری مدیران بر حضور پررنگ عکاسان؛ آنها را موجب تزریق حال خوب به مردم دانست.

کد خبر 1225265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha