برگزاری  شصت و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان

شصت و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، شصت و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و اعضای این شورا در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

 

در این جلسه در خصوص موضوع مفاخر علمی، فرهنگی و دینی شهرستان کاشان بحث و تبادل نظر شد و اعضا پیشنهاداتی را در خصوص موضوع جلسه ارائه کردند.

 

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه معرفی و نکوداشت مفاخر علمی، فرهنگی و دینی منطقه کاشان از تهیه و آماده سازی آیین نامه پیشنهادی بنیاد علمی فرهنگی علامه ملا محسن فیض کاشانی خبر داد.

 

بررسی پیشنهادات دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درخصوص برنامه های ترویج فرهنگ رضوی در کاشان و ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات سومین رویداد ملی فرهنگی، هنری و پژوهشی فردخت کاشان از دیگر موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 1225281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha