توزیع  ۱۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند آران و بیدگل

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل از تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته لوازم التحریر با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

«الهه دشتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل، اظهار کرد: همزمان با ماه مهر، طرح پویش مهر رضوی به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم وتربیت و آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

 

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: در قالب این طرح، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر  در بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار ریجن و یحیی آباد از توابع این شهرستان توزیع شد.

 

دشتی ادامه داد: بسته‌های کمک آموزشی برای هر دانش آموز شامل سه دفتر خط دار، یک دفتر نقاشی، ۶ عدد مداد، خط کش، مداد تراش، پاکن، یک بسته مداد رنگی ۱۲ رنگ، ۷ عدد خودکار است.

 

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: ۱۵۰ میلیون ریال برای تهیه این اقلام با یاری امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و همیاری خادمیاران رضوی و خیّران شهرستان آران و بیدگل هزینه شده است.

 

الهه دشتی خاطرنشان کرد: کانون تخصصی تعلیم و تربیت در شهرستان آران و بیدگل ۱۹ تیرماه همزمان با عید قربان با حضور چهار خادمیار و ۲۰ یاور رضوی فرهنگی و معلم فعالیت خود را آغاز کرد.

 

به گفته وی خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت با شعار همه «خادم الرضاییم» زیر پرچم امام مهربانی‌ها با شکوه معنوی و تربیتی آن نقش تربیتی موثری در حوزه آموزش و پرورش آینده سازان کشور دارند.

 

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به نیازمندان کمک و از آن ها گره‌گشایی‌ کنند.

 

هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی شامل ۹۲ نفر زن و ۵۶ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان آران و بیدگل با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کد خبر 1225286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha