رسانه ها امیدآفرینی کنند/ضرورت تشکیل جبهه واحد انقلاب اسلامی

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان گفت: امروز وظیفه خطیر اصحاب رسانه این است که در برابر توطئه یأس و ناامیدی دشمن، در جامعه امیدآفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ پاسدار «محسن شکیب فرد» در گفت و گو با اصحاب رسانه شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: امروز وظیفه خطیر اصحاب رسانه این است که در برابر توطئه یأس و ناامیدی دشمن، در جامعه امیدآفرینی کنند.

 

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان به برخی افتخارات و پیشرفت های شهرستان آران و بیدگل در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن از پیشرفت نظام اسلامی علیرغم همه تحریم‌ها و فتنه‌ها عصبانی است، لذا با فتنه انگیزی های گوناگون سعی در توقف حرکت انقلاب اسلامی را دارد.

 

شکیب فرد با اشاره به حوادث تلخ اخیر کشور گفت: باید برای جوانان و نوجوانان برنامه داشته باشیم و سمت و سوی درست را برای آنان تبیین کنیم که اگر غفلت کنیم، دشمن بر ما غالب خواهد شد.

 

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به اهداف بسیج رسانه اشاره کرد و افزود: تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی مهم ترین فلسفه تشکیل بسیج رسانه بوده است.

 

شکیب فر خاطرنشان کرد: امروز تشکیل جبهه واحد انقلاب اسلامی مهم ترین سیاست سازمان بسیج رسانه است است و تشکیل قرارگاه رسانه ای سبب می شود جبهه انقلاب روایت صحیح اول را در وقایع مختلف داشته باشد و دشمن از آن سوء استفاده نکند.

کد خبر 1225292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha