سفر وزیر جهادکشاورزی به استان سمنان

وزیر جهاد کشاورزی برای شرکت در مراسم پایانی جشنواره ملی پسته در سفری یک روزه وارد دامغان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان از سمنان ، وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به شهرستان دامغان با حضور در گلزار شهدای شهر کلاته رودبار نسبت به شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

 

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه از استخردر حال ساخت ذخیره‌ی آب شهید ساجدی کلاته رودبار بازدید کرد.

 

ساداتی نژاد در خصوص تامین اعتبار برای تکمیل و افتتاح این استخر گفت: با نظر کارشناسان اعتبار لازم برای نصب و انشعابات لوله  به طول  ۸ کیلومتری در این استخر برآورد شود تا با تامین اعتبار لازم به زودی شاهد افتتاح این طرح باشیم.

 

استخر شهید ساجدی با ذخیره آب ۳۸۰ هزار متر مکعب آب و اعتبار ۷ میلیارد تومان، در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که آبیاری ۸۰۰هکتار باغ های پایین دست شهرستان دامغان از کاربری این استخر است.

 

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در گردهمایی بررسی مشکلات دامداران وکشاورزی استان به مشکل تامین نهاده‌های دامی بخش کلاته رودبار اشاره کرد و گفت: تامین نهاده‌های دامی توسط امور دام و تبادل با تحویل دام، ویژه این منطقه انجام خواهد شد.

 

وی همچنین از تامین اعتبار برای ساخت مجتمع دامداری در بخش کلاته رودبار خبر داد و گفت: با ساخت مجتمع دامداری بسیاری از مشکلات دامداران در این منطقه مرتفع خواهد شد.

 

حضور در  نماز جمعه دامغان ، بازدید از گلخانه هیدرولیک، باغ و واحد فرآوری و بسته بندی پسته در شهر دامغان و روستای شوکت آباد در جنوب این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی است.

کد خبر 1225325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha