توطئه های دشمنان به دلیل موفقیت های کشورمان می باشد

امام جمعه شهرستان ری گفت: توطئه های دشمنان به دلیل موفقیت های کشورمان می باشد و تمام این موفقیت‌ها در حالی کسب شده که کشور و ملت ما با تحریم‌های ظالمانه روبرو می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام «سید علی شاهچراغی» امام جمعه شهرستان ری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به دیدار نخبگان کشور با مقام معظم رهبری در هفته جاری اظهار کرد: رمز پیروزی و پیشرفت کشور در دانشگاه‌ها و وجود نخبگان است، بر همین اساس در اغتشاشات اخیر دشمن به دنبال به تعطیلی کشاندن دانشگاه‌ها بود.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حوزه دانش بنیان‌ها و هسته‌ای به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است افزود: این موفقیت‌ها باعث شد تا دشمن علیه کشورمان توطئه‌هایی را طراحی کند و تمام این موفقیت‌ها در حالی کسب شده که کشور و ملت ما با تحریم‌های ظالمانه روبرو می‌باشد.

 

حجت الاسلام شاهچراغی بیان داشت: دانشمندان و نخبگان از بهترین ثروت‌های کشور هستند و چشم امید ملت و نظام به دانشمندان و نخبگان است و این قشر باید تا رسیدن به نتیجه تلاش و برنامه ریزی کنند.

 

امام جمعه شهرری در خصوص برگزاری رزمایش سپاه پاسداران در منطقه عمومی ارس عنوان داشت: امنیت و منافع ملی خط قرمز جمهوری اسلامی است و کشور هر جا احساس کند که دشمن به دنبال آسیب زدن است با چشمان بیدار از مرزهایش حفاظت می‌کند و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برگزاری مقتدرانه به دشمنان نظام هشدار داد که هرگونه تجاوز دشمنان را سرکوب خواهیم کرد.

کد خبر 1225327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha