خیرین پشتوانه توسعه ورزش در اصفهان هستند

محمدی با اشاره به مشارکت همگانی برای ورزش و سلامت جامعه گفت: خیرین پشتوانه توسعه ورزش و زیرساخت های این عرصه در استان اصفهان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «جواد محمدی» روز جمعه(29 مهرماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت هفته تربیت بدنی به اهمیت ورزش و جایگاه ورزشکاران اصفهانی در کشور و عرصه بین الملل اشاره کرد و اظهار کرد: ورزش این استان جایگاه مهمی در سطح ملی و بین المللی دارد و قهرمانان متعددی در کاروان اعزامی به مسابقات رفته و توانسته اند مدال افتخار کسب کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: مشارکت بالایی در هیات های ورزشی و مردم استان برای تسعه ورزش وجود دارد و خیرین پشتوانه توسعه ورزش و زیرساخت های این عرصه در استان اصفهان هستند.

 

وی با بیان اینکه بیمه ورزشی معیار میزان ورزشکار سازمان یافته است، گفت: 250 هزار ورزشکار سازمان یافته بر این اساس در استان داریم که البته جمعیت بیش از این آمار است.

 

محمدی از ورزشکاران خواست تا با انجام بیمه ورزشی از مزایای آن بهره مند شوند و به آمار دقیقی از ورزشکاران استان اصفهان برسیم.

 

وی به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش اشاره کرد و اذعان داشت: هزار و 600 باشگاه ورزشی در استان ایجاد شده که به طور متوسط زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم و همچنین به دسترسی به امکانات ورزشی در نقاط مختلف کمک کرده اند.

 

ارتقا سلامت وابسته به ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش را به عنوان یکی از مقوله های مهم و موثر در سلامت جامعه و نشاط اجتماعی برشمرد و افزود: سلامت جامعه وابسته به ورزش است که باید بر این عرصه سرمایه گذاری شود.

 

وی ادامه داد: ورزش حرفه ای، قهرمانی و همگانی قادر به ایجاد فرصت های پیشرفت برای مردم و همچنین نشاط جامعه کمک می کند.

 

محمدی به ورزشکاران مدال آور اصفهانی اشاره کرد و گفت: یک ششم تیم اعزامی به مسابقات ترکیه از ورزشکاران این استان بوده و سهم مهمی در کسب مدال و موفقیت در مسابقات ملی و بین المللی داریم.

کد خبر 1225341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha