منطق جنگ، منطق دشمنان و استکبار جهانی است

ماموستا رستمی گفت: امروز زمان عقل، منطق، قلم و گفتمان است و هرگونه اغتشاش و ناامنی در کشور و استان کردستان غیرقابل قبول است، ضمن اینکه منطق جنگ، منطق دشمنان و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج به دیدار اخیر رهبری با روحانیون اهل سنت اشاره و اظهار کرد: دیدگاه رهبر معظم انقلاب در رابطه با اغتشاشات اخیر، انجام کار فرهنگی در بین قشر جوان بود، لذا امروز نیازمند گفت‌وگو برای رفع مشکلات هستیم.

 

امام جمعه سنندج افزود: امروز زمان عقل، منطق، قلم و گفتمان است و هرگونه اغتشاش و ناامنی در کشور و استان کردستان غیرقابل قبول است، ضمن اینکه منطق جنگ، منطق دشمنان و استکبار جهانی است.

 

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و کشورهای غربی با حمله به کشورهای منطقه، باعث جنایت و جنگ و ناامنی شدند و ارمغان دخالت آنان در این کشورها، چیزی جز نابودی زیرساخت‌ها و از بین رفتن مردم بی‌گناه نبود.

 

امام جمعه سنندج یادآور شد: کردستان مهد تمدن است و به طور قطع با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی، به دشمنان اجازه ایجاد تفرقه و ناامنی در کشورمان نخواهیم داد.

 

ماموستا رستمی یادآور شد: مسئولان استان هم بودجه‌های تخصیصی دولت را به طور کامل در راستای خدمت به مردم هزینه کنند، چراکه برگرداندن بودجه به خزانه، نشانه دلسوزی نیست.

 

وی تصریح کرد: گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی فشار مضاعفی بر مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه وارد کرده و نیاز است دولتمردان چاره‌اندیشی کنند.

کد خبر 1225352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha