بیشترین حملات در طول تاریخ نسبت به یک موضوع در فتنه اخیر رخ داد/ ۳۲۰ میلیون توئیت توسط ۶۵۰ هزار نفر

معاون سیاسی سازمان بسیج کشور گفت: بیشترین میزان حملات در طول تاریخ نسبت به یک موضوع در فتنه اخیر رخ داد که توسط ۶۵۰ هزار نفر ۳۲۰ میلیون توئیت انجام شد و فضا را آن قدر مسموم کردند تا عده ای با آن ها همراه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «سید جلال حسینی» در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان آران وبیدگل در سالن شهدای دولت فرمانداری این شهرستان گفت: جنگ امروز ما جنگ انقلابی و غیرانقلابی است، نباید به جنگ اصولگرایی و اصلاح طلبی تعبیر شود.

 

معاون سیاسی سازمان بسیج کشور با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر کشور افزود: بیشترین میزان حملات در طول تاریخ نسبت به یک موضوع در فتنه اخیر رخ داد که توسط ۶۵۰ هزار نفر ۳۲۰ میلیون توئیت انجام شد و فضا را آن قدر مسموم کردند تا عده ای با آن ها همراه شوند.

 

حسینی ادامه داد: در فتنه اخیر در بیشترین حالت که ۳۰ شهریور اوج حضور جمعیت در کف خیابان بود، ۵۰ تا ۷۰ هزار نفر به فراخوان ها پاسخ دادند در حالی که در ۲۶ خرداد ۸۸ حدود ۵۰۰ هزار نفر در خیابان بودند و این مقایسه نشان می دهد توان دشمن برای همسو کردن مردم کاهش چشمگیری داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه سرانه رژیم صهیونیستی ۷۲ برابر ایران است، افزود: امروز اگر بهتربن دولت تاریخ حاکم باشد اما نتواند روایت درست را به مردم برسانم سقوط خواهد کرد چون نتوانسته مردم را قانع کند.

 

سید جلال حسینی با بیان اینکه فتنه اخیر برکاتی هم برای نظام داشت، افزود: از جمله برکات فتنه این بود که نیاز به فضای مجازی بومی در کشور احساس شد،منافقان رسوا شدند و ایران به به منافقین کومله در کردستان عراق حمله کرد و ضمن نابود کردن مقر منافقان ۴۰ ساله ، ضرب شصتی به آمریکا و اسرائیل نشان داد.

کد خبر 1225358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha