حمله دشمنان به امر به معروف و نهی از منکر ناشی از عملکر اثر بخش این ستاد است

حجت الاسلام مهدوی خواه، با اشاره به اینکه دشمنان نقاط قوت انقلاب را شناسایی و مورد حمله قرار می دهند، گفت: حمله دشمنان به امر به معروف و نهی از منکر نشان دهنده عملکرد خوب واثر بخش ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلیمن « روح الله مهدوی خواه» امروز در دیدار با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، با اعلام همکاری حوزه های علمیه خواهران با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: عملکرد اثر بخش ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خوب و اثر بخش است.


مدیرحوزه های علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه دشمنان نقاط قوت انقلاب چون ولایت، شهادت، امر به معروف و نهی از منکر را شناسایی و مورد هجوم قرار می دهند، افزود: حمله اخیر دشمنان به امر به معروف و نهی از منکر نشان دهنده فعالیت اثر بخش این ستاد در جامعه است.


وی بصیرت افزایی و دشمن شناسی را رمز پیروزی ملت در برابر توطئه های دشمنان دانست و افزود: ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی و انقلاب بستر تحقق اهداف انقلاب است.


حجت الاسلام مهدوی خواه، با اشاره به اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: اولین آمر به معروف و ناهی از منکر خداوند متعال است که انسان ها را به خوبی ها امر و از بدهی نهی می کند و این مهم سیره پیامبران، امامان معصون و انسان های با فضیلت است.


وی با تاکید بر ضرورت تقویت دوره های آموزشی در زمینه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: برخی انگیزه امر به معروف و نهی از منکر دارند، اما شیوه آن را نمی دانند که باید در این زمینه با آموزش های مستمر اقدام شود.


مدیرحوزه های علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی حجاب و عفاف در جامعه، افزود: حوزه های علمیه خواهران در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت، و برنامه های مربوط به حجاب  عفاف در حوزه های علیمه در دست اقدام است.


حجت الاسلام مهدوی خواه افزود: انتظار داریم کار ماندگاری در حوزه حجاب و عفاف در بین مدارس علمیه خواهران صورت گیرد که با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرایی کنیم.


وی با اشاره به اهمیت تبیین و روشنگری در بین مردم، اظهار کرد: مسئله تبیین، معرفی، ترویج، تثبیت و تعلیم ارزش‌ها موضعی بسیار مهم و حساس است که خداوند متعال نیز بر آن تأکید دارد.

 

 

کد خبر 1225363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha