۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به جانبازان و خانواده شهدا پرداخت شد

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به جانبازان و خانواده شهدا پرداخت شده است.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: امسال 28 نفر از خانواده شهدا و جانبازان این شهرستان تسهیلات مسکن دریافت کردند که در مجموع 70 میلیارد ریال جهت ساخت مسکن آنان پرداخت شد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان عنوان کرد: به هر متقاضی مسکن، دو میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد و مدت زمان 20 ساله پرداخت شده است.

 

 

رازقی خاطرنشان کرد: معرفی و پرداخت تسهیلات براساس بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدا و جانبازان صورت می گیرد که علاوه بر ساخت و ساز تسهیلات مسکن امسال بری مناسب سازی به چهار نفر هر کدام به مبلغ 150 میلیون ریال و پنج نفر تعمیرات به همین میزان پرداخت شده است.

 

 

وی اضافه کرد: در حوزه بنیاد شهید در بخش‌های مختلفی از جمله فرهنگی، آموزشی، سلامت و درمان به ایثارگران خدمات ارائه می‌شود که در بخش مسکن نیز معمولاً در قالب تسهیلات مسکن و یا زمین به ایثارگران خدمات ارائه می‌شود.

 

 

وی در خصوص روند ارائه تسهیلات مسکن تصریح کرد: ایثارگران ابتدا باید در سیستم اینترنتی ثبت‌نام کرده و پس از تعیین اولویت و اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران به دفاتر مربوطه مراجعه تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

 

کد خبر 1225389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha