بیش از ۹میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان سوادکوه شمالی پرداخت شد

مرادی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۱۰۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سودکوه شمالی پرداخت شد.

محمدحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  با بیان اینکه در سوادکوه شمالی ۲هزار و۱۸۹ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: درراستای ایجاد اشتغال مددجویان ۱۸۰ پرونده تشکیل و به بانک‌های عامل با اعتباری به مبلغ  ۱۶ میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان ارسال شد.

 

 رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی افزود:  از اعتبار یاد شده مبلغ   ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۱۰۴ نفر از معرفی شدگان پرداخت شد.

 

مرادی بیان کرد: طرح های اجرا شده در زمینه های  پرورش و نگهداری گاو شیری ، گوسفند ، زنبورداری ، پرورش قارچ و انواع کسب و کار خدماتی صنایع گردشگری ، خانه مسافر و رشته های صنفی وابسته به خودرو از جمله مکانیکی ، تعویض روغن ، صافکاری ، کارواش خودرو بوده است‌.

 

وی گفت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش مددجویان و ایجاد مهارت فنی و حرفه ای در جهت فراهم نمودن بستر های لازم برای ایجاد اشتغال و هم چنین توسعه و پایداری اشتغال ایجاد شده آموزش های مقدماتی ، پایدار سازی و مهارتی برای تعداد ۱۰۰ نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال این شهرستان انجام پذیرفت .

 

مرادی تصریح کرد: آموزش نوغان داری و تحویل تخم کرم ابریشم برای ۵۰ نفر از مدد جویان تحت حمایت صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: جهت ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد مناسب و بهره وری بهتر مددجویان آموزش درختکاری و نهال کاری برگزار شد و ۲۵۰۰ اصله نهال توت به ارزش ۱ میلیون تومان بین ۸۰ مددجو توزیع گردید.

 

کد خبر 1225431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha