ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه همایش ورزش صبحگاهی در مناطق ایلام استمرار داشته باشد، گفت: برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در ایلام، «حسن بهرام نیا» روز شنبه در همایش ورزش صبحگاهی که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد، اظهار کرد: برای پاسداشت ورزش این همایش بسیار خوب برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد: ورزش به عنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد تا همواره سلامت و تندرست باشند.

 

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه ورزش موجب نشاط سلامتی و موجب رهایی انسان از سستی می‌شود و موجب سلامتی می‌گردد، گفت: اگر می‌خواهیم یک انسان مفید و تاثیر گذار در جامعه باشیم باید ورزش را همواره در دستور کار و برنامه‌های خود قرار دهیم.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم انقلاب در خصوص ضرورت ورزش، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمومدند اگر بخواهیم جسم را به قدرت، زیبایی، بروز قدرت و استعدادهای گوناگون برسانیم باید ورزش کنیم.

 

استاندار ایلام تاکید کرد: عقل سالم در بدن سالم است و برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.

 

بهرام نیا با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران کل استان و دست اندارکاران این برنامه، گفت: این برنامه بصورت نمادین بود که استمرار خواهد داشت.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش از زمان ایران باستان شکل گرفته و در سبد زندگی خانوارها قرار گرفته است و این حرکت در طول هفته در دستور کار ما و نصب العین همه مدیران باشد.

کد خبر 1225442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha