۲۱۸ میلیارد تومان برای طرح های نیمه تمام ورزشی گلستان  اختصاص یافت

برزمینی گفت: ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که تاکنون از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان ۲۱۸ میلیارد تومان برای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «قاسمعلی برزمینی» امروز (شنبه 30 مهر) در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که تاکنون از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان  218 میلیارد برای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان  با بیان اینکه  ساخت برخی پروژه های نیمه تمام ورزشی از ۱۷ سال قبل آغاز شده بود، افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ها نیازمند توجه و حمایت ویژه است.

 

وی، یکی از بهترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در حوزه ورزش را، اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان بیان کرد و گفت: برای این پروژه 150 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

 

رئیس گروه امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان نیز در ادامه این جلسه گفت: از جمله نیازهای اساسی ورزش بانوان استان قرار دادن مجموعه ورزشی تخصصی در اختیار بانوان و حمایت مالی از تیم های آنان است.

 

«کیانوش دیلمی» با اشاره به توانایی زنان و دختران گلستانی در میادین ورزشی کشوری، آسیایی و جهانی، افزود: بانوان ورزشکار گلستانی در صورت انجام حمایت بیشتر و تامین نیازهای ورزشی می‌توانند بیش از پیش برای استان افتخار کسب کنند.

 

 

 

کد خبر 1225511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha