مردم و مسئولان قدردان جامعه ایثارگری هستند

نوری در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: مردم و مسئولان قدردان جامعه ایثارگری هستند زیرا امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، «داور نوری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه «ولی‌نژاد» معاون تعاون و امور اجتماعی و «معافی ثانی» رئیس دفتر و ورابط عمومی بنیاد استان با جانباز گرانقدر «ذکر علی شهابی» و همسر ایشان خانم «فاطمه عبدلی» فرزند شهید معظم «الله شکر عبدلی»، خانم ریحانه شمشیری مادر شهید معظم «سیروس یوسفی» و جانباز گرانقدر «حیدرعلی بیلوری جاهد» دیدار کردند.

 

«داور نوری» در این دیدارها گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران جایگاه بی‌نظیری در جامعه اسلامی دارند و مردم و مسئولان قدردان جامعه ایثارگری هستند زیرا امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تکریم این عزیزان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و تقدیر و تجلیل از جامعه ایثارگری به نوعی نشان دهنده جایگاه والای این عزیزان در نظام اسلامی است. دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انگیزه مضاعفی به مسئولان می‌دهد تا تمام توان خود را در خدمت‌رسانی به مردم و تکریم جامعه ایثارگری به کار بگیرند.

کد خبر 1225528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha