آغاز طرح قرآنی ویژه طلاب حوزه علمیه از سوی بنیاد علمی قرآن کریم

بنیاد علمی قرآن کریم در آستان قدس عباسی از آغاز هفتمین طرح قرآنی ویژه طلاب علوم دینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز قرآن الکریم در نجف اشرف وابسته به بنیاد علمی بر این طرح نظارت دارد که در مرحله اول آن دوره های قرآنی در زمینه احکام تلاوت، قرائت صحیح و در مرحله دوم آن دوره های قرآنی در زمینه علوم قرآن کریم برگزار می شود.

این مرکز درباره ضوابط دوره ها گفت: طرح مذکور ویژه طلاب حوزه علمیه در نجف اشرف است. این مرکز از همه شرکت کنندگان در دوره ها خواستار پر کردن فرم ویژه از طریق بارکد موجود در پایین فرم شد.

طبق اطلاعیه مرکز، دروس شامل ۲۰ درس بوده و دوره ها از نظر تعطیلات و یا تحصیل مطابق با برنامه حوزه علمیه نجف اشرف خواهد بود. همچنین طلاب در مرحله مقدماتی یا مراحل حوزوی بالاتر امکان شرکت در آنها را دارند.

شرکت کنندگان باید کارت شرکت در آزمون کمیته مشترک را داشته باشند یا در صورت عدم گذراندن آزمون مدرکی را ارائه دهند که ثابت کند از طلاب علوم دینی هستند. طلاب می توانند در مرحله ای غیر از مرحله ای که سابقا شرکت کرده اند حضور یابند.

این دوره ها با آزمون نهایی (تئوری و عملی) به شکل حضوری خاتمه می یابد و طلبه برتر و سایر طلاب موفق در دوره های احکام تلاوت و علوم قرآن کریم و قرائت صحیح با هدایای مالی تقدیر می شوند. همچنین گواهی شرکت در دوره از سوی مرکز قرآن کریم در نجف اهدا می شود.

طبق اعلام این مرکز ثبت نام از طریق فرم الکترونیک در بارکد است. همچنین تماس از طریق شماره (009647601683640) بوده و مکاتبه از طریق واتساپ و تلگرام امکان پذیر است.

کد خبر 1225577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha