طرح امنیت داده ها در شبکه های اجتماعی در نوبت بررسی مجلس است

به گفته طاهری، طرح امنیت داده‌ها و اطلاعات شخصی افراد در پیام رسان‌های داخلی در این کمیسیون تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان، مصطفی طاهری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت اینترنت و فضای مجازی مربوط به امروز و آینده کشور است.

 

 

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فیلتر واتساپ و اینستاگرام مصوبه شورای عالی امنیت ملی را دارد، افزود: تعیین تکلیف آن تا زمان ایجاد ثبات زمان خواهد برد، ضمن اینکه این پلتفرم‌ها باید نسبت به عملکرد کاربران خود پاسخگو باشند.

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه کشور برای توسعه این حوزه برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد که اگر عملیاتی شود، توسعه این حوزه به ویژه در مناطق پرجمعیت محقق می‌شود، اضافه کرد: طرح امنیت داده‌ها و اطلاعات شخصی افراد در پیام رسان‌های داخلی در این کمیسیون تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن است.

 

 


این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تامین امنیت در کنار پاسخگویی به اعتراضات انتظار عمومی است، خاطرنشان کرد: در حوزه پتروشیمی زنجان و حل مشکلات آن اقداماتی انجام شده است و طبق مشاهدات پروژه نه در حد عالی، ولی به صورت قابل قبول در حال پیشرفت است و به نظر می‌رسد برای ادامه روند، مانع جدی ندارند که اگر به همین روال پیش برود، در دو سال آینده تکمیل شود.

 


وی به موضوع زیتون و خرید تضمینی آن هم اشاره کرد و گفت: بر اساس اقدامات انجام شده، زیتون جزو کالاهای اساسی قرار گرفته و صادرات آن آزاد و واردات آن طبق شرایطی انجام می‌شود، ولی هنوز وزارت جهاد نسبت به خرید تضمینی آن برای کمک به بالا بردن قیمت اقدامی انجام نداده است.

نرگس سعادتی-زنجان

کد خبر 1225586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha