انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان ۱۶ مهر ماه برگزار می شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان ۱۶ مهر ماه همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان خبر داد و گفت: این نشست با حضور معاون فرهنگی، کارشناس حراست و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: امیدواریم با همگرایی و هم افزایی این اداره کل و خانه مطبوعات بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه مطبوعات و رسانه ها رقم بزنیم.

 

وی با بیان این مطلب که انتخابات باید به صورت جدی پیگیری و برنامه ریزی شود، تاکید کرد: باید در کنار یکدیگر بتوانیم به حق خودمان برسیم و در حوزه مطبوعات کار خوبی صورت بپذیرد چرا که معیشت رسانه ها وابسته به نشریه ها و آگهی ها است.

 

مسلمی مهنی با تاکید بر این که فقط خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند می توانند در انتخابات شرکت کنند، اضافه کرد: خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند هر چه زودتر تا قبل از برگزاری انتخابات برای عضویت اقدام کرده تا بتوانند در انتخابات شرکت و از خدمات این خانه استفاده کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که خانه مطبوعات باید برنامه مدونی را برای آموزش خبرنگاران در نظر بگیرد، اظهار کرد: می طلبد دوره آموزشی خبری برای بالا بردن سطح آگاهی خبرنگاران برگزار شود و این اداره کل نیز آمادگی همکاری به صورت صددرصدی برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی را دارد.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی طراحی(ایندیزاین) در جنوب کرمان، بیان کرد: در حوزه طراحی ضعف داشتیم و با برگزاری چنین کارگاه های ضعف برطرف شده و این مهم تقویت می شود.

 

مسلمی مهنی با تاکید بر این که توجه به آموزش در حوزه رسانه باید بیشتر شود، ادامه داد: دوره های گزارش نویسی، خبر و …. باید افزایش دهیم تا نقاط قوت ما بیشتر و ضعف ها برطرف شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان، عنوان کرد: انتخابات خانه مطبوعات جنوب کرمان ۱۶ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

کد خبر 1225635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha