میز اندیشه در مساجد ایجاد شود/ کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیت ورود به عرصه تبیین را دارند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم ایجاد میز اندیشه در مساجد تاکید کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد توانمندی لازم را دارند که با کمک ائمه جماعات و چهره‌های نخبه محلات فضای پرسش و پاسخ و تبیین را در مساجد ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی خاموشی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان بر لزوم فراهم کردن زمینه گفت و گو و آزاداندیشی در مساجد تاکید و اظهار کرد: به طور قطع مسجد یکی از فضاهای کاربردی و مناسب برای مذاکره، گفت و‌ گو، پرسش و پاسخ و حل معضلات فکری و اعتقادی جوانان از این طریق است.

 

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد توانمندی لازم را دارند که با کمک ائمه جماعات و چهره های نخبه و اندیشمند محلات همچون استادان حوزه و دانشگاه فضای پرسش و پاسخ و تبیین را در مساجد ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام خاموشی بر لزوم ایجاد میز اندیشه در مساجد تاکید کرد و گفت: در صورتی که زمینه آزاداندیشی و تبیین در مساجد فراهم شود، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌ شود.


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه مسجد باید کانون پرسش و پاسخ، تبیین و تحلیل برای نسل جوان باشد، خاطرنشان کرد: مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به سراغ نوجوانان و جوانان بروند و پاسخگوی پرسش های آنها باشند.

 

کد خبر 1225698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha