آگاهی بخشی به نسل جوان، نیاز جامعه امروز است

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در برابر توطئه های دشمنان، گفت: جامعه نیازمند لزوم آگاه سازی جوانان نسبت به توطئه استکبار برای ایجاد انحراف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «یونس مهدوی نیا» امروز در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان لرستان، گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر از واجباتی است که در قرآن و روایات توجه ویژه‌ای به اجرای آن در جامعه شده است.
 

مدیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی فرموده است: احساس مسئولیت در امر به معروف و نهی از منکر یعنی شما مسئول هستید که معروف را، نیکی را گسترش دهید؛ امر کنید به آن، نهی از منکر یعنی زشتی را بدی را، پلشتی را نهی کنید و جلوی آن را بگیرید با شیوه های مختلف.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میتواند با ارائه برنامه های فرهنگی زمینه ساز  تبلیغ و ترویج این فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

حجت الاسلام مهدوی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با کمترین امکانات زمینه ساز بزرگترین حماسه های ماندگار انقلاب اسلامی می شود.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: امروزه جامعه نیازمند لزوم آگاه سازی جوانان نسبت به توطئه استکبار برای ایجاد انحراف است.

وی با اشاره مطالبه گری و امربه معروف تخصصی، افزود: گروه های مطالبه گر در حوزه فعالیت خود، روند شناسایی مسائل و ظرفیت‌های آن را طی کرده و پس از آن، با شناسایی نقاط  قوت و ضعف، به حل مسئله از طریق مطالبه گری می‌پردازند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک تاکتیک است نه یک تکنیک؛ اگر شما در موضوعی تخصص نداشته باشید چه بسا در آن تخصص دچار مفسده می شود، بیان کرد: اگر با افراد متخلف صحیح و تخصصی برخورد نشود، شاهد رشد فساد در جامعه خواهیم بود.

کد خبر 1225706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha