بارش برف پائیزی در ارتفاعات کوه سبلان آغاز شد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: همزمان با اولین روز آبان ماه از ساعاتی پیش بارش برف پائیزی پس از ورود سامانه سرد و بارشی به منطقه در ارتفاعات کوه سبلان آغاز شد.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با اولین روز آبان ماه از ساعاتی پیش بارش برف پائیزی پس از ورود سامانه سرد و بارشی به منطقه در ارتفاعات کوه سبلان آغاز شد.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته سامانه سرد و بارشی در سطح استان فعال است و بیشترین بارش باران در شهرستان های نیر و سرعین با 32 میلی متر به ثبت رسید.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: این شرایط ناپایداری جوی تا قبل از ظهر سه شنبه 3 آبان ماه تداوم خواهد شد و تداوم هوای نسبتاٌ سرد گاهی با وزش باد تند و بارش باران به صورت رگباری در برخی مناطق پیش بینی می شود.

 

محمدی تاکید کرد: از فردا دوشنبه 2 آبان ماه هرچند در اواسط روزها دمای هوا چند درجه ای افزایش می یابد اما در ساعات شبانه و اوایل صبح کاهش دما به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان محسوس خواهد بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شرایط جوی نسبتاً پایدار بوده و آسمان استان در اغلب ساعات صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد انتظار می رود.

 

کد خبر 1225756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha