گروه های مقاومت: رویایی با اشغالگران، بهترین راه حمایت از مقدسات است

گروه های مقاومت فلسطین عملیات مقاومتی امروز در قدس اشغالی که به زخمی شدن یک صهیونیست انجامید، را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه هایی اعلام کردند که بهترین راه دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین، رویارویی با اشغالگران صهیونیست است.

 

در همین راستا، حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که عملیات امروز در قدس، در ادامه خیزش ملت فلسطین صورت گرفت و این عملیات ها روز به روز شدت خواهد گرفت.

 

قاسم عنوان کرد که این عملیات توهمات دشمن مبنی بر امکان مهار انتفاضه گسترده ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس را از بین برد و ثابت کرد که تمامی تلاش ها برای کنترل و مهار انتفاضه شکست خورده و راه به جایی نبرده است.

 

وی عنوان کرد که ما در مقابل یک انتفاضه فلسطینی همه جانبه قرار داریم و همه شاهد اقدامات و عملیات هایی بی سابقه در پاسخ به تجاوزات و جنایات اشغالگران علیه قدس و مسجد الاقصی هستند.

 

از سوی دیگر، طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی هم بیان کرد که عملیات قدس تاکیدی بود بر اینکه مقاومت که قهرمانان گردان جنین آن را شعله ور کردند، هر لحظه گسترده تر می شود  و به زودی سراسر قدس و کرانه باختری از شمال تا جنوب آن را در برخواهد گرفت.

 

سلمی تصریح کرد که مقابله با اشغالگران بهترین راه دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین است.

 

کمیته های مقاومت فلسطین هم ضمن تبریک این عملیات، آن را ادامه خیزش ملت مقاوم و مبارز فلسطین در ذره ذره خاک این سرزمین دانست.

 

این کمیته ها تاکید کرد که عملیات قدس ثابت کرد که وصیت شهدا در قلب تمامی آزادگان و انقلابیون فلسطینی جای دارد.

 

کمیته های مقاومت فلسطین عملیات امروز را ضربه ای دیگر به سیستم امنیتی و نظامی دشمن صهیونیستی دانست که تمامی نیروهای خود را در قدس و کرانه باختری برای خنثی کردن این عملیات ها به آماده باش درآورده اما همچنان تحت ضربات مقاومت قرار دارد.

 

جنبش مجاهدین نیز این عملیات را دلیلی بر درست بودن راهکار مقاومت برای مقابله با جنایات شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر اسرائیلی دانست.

 

این جنبش بیان کرد که عملیات های مقاومتی در کرانه باختری پاسخی طبیعی به جنایات دشمن علیه ملت فلسطین است.

 

لازم به ذکر است که در عملیات مقاومتی امروز در قدس، نوجوانی فلسطینی با سلاح سرد یک نظامی اسرائیلی را مورد حمله قرار داده و او را به شدت مجروح کرد. نظامیان صهیونیست در نهایت به سوی این نوجوان آتش گشوده و او را مجروح کردند. او اکنون در بیمارستان تحت مداوا است و وضعیت وخیمی دارد.

کد خبر 1225773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha