۱۹ زمین ورزشی چمن در مناطق روستایی و عشایری دایر می شود

قیاسیان با بیان اینکه ۴۰ زمین چمن مصنوعی و طبیعی در مناطق روستایی و عشایری لرستان وجود دارد، گفت: ۱۹ زمین دیگر نیز در دست احداث می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید آرش قیاسیان» امروز در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان، اظهارداشت: از ظرفیت های موجود برای توسعه ورزش استان استفاده می شود.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در راستای تقویت ورزش در استان، افزود: ۳۲۰ تیم ورزشی فعال برای برگزاری جام پرچم در سطح روستاها و مناطق عشایری لرستان آماده هستند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: ۲ استادیوم بزرگ ولایت بروجرد و شهدای خرم‌آباد هرکدام با ظرفیت ۱۵ هزار نفر تا پایان امسال بهره برداری می شوند همچنین احداث ۲۹ زمین چمن مصنوعی و طبیعی دیگر نیز در سطح روستاها و مناطق عشایری استان پیش بینی شده است.

 

وی اظهارکرد: توسعه و احیای رشته فوتبال و هم افزایی بیشتر در دستور کار قرار دارد که در این راستا خدمات مجموعه باشگاه خیبر برای حفظ این تیم به عنوان نماد لرستان قابل تقدیر است.

 

قیاسیان اضافه کرد: عده ای حضور تیم ملی ایران در جام جهانی قطر را هدف قرار داده اند اما این موضوع با درایت و پیگیری های وزارت ورزش و جوانان به جایی نخواهد رسید و پرچم مقدس جمهوری اسلامی همواره به اهتزاز درخواهد آمد.

 

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان امروز با حضور مهدی تاج رییس‌ فدراسیون فوتبال ایران ، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش جوانان استان و اعضای این مجمع در سال همایش دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد.

 

ولی الله خسروی تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان بود که از ۲۵ رای اخذ شده موفق به کسب تمامی آرا شد و به مدت چهار سال ریاست هیات فوتبال استان را برعهده گرفت.

کد خبر 1225783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha