رویداد «فردخت» تقابل فرهنگ عفاف در اسلام و برهنگی غرب است

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رویداد فردخت یک سنت حسنه و تقابل فرهنگ حیا و عفاف در اسلام در برابر فرهنگ برهنگی غرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در آیین افتتاحیه نمایشگاه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری "فردخت" گفت: رویداد فردخت یک سنت حسنه و تقابل فرهنگ حیا و عفاف در اسلام در برابر فرهنگ برهنگی غرب است.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به تلاش ۲۰۰ ساله غرب برای هویت زدایی از دین و فرهنگ اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان سال‌ها در تلاش هستند که این مطلب را که دین مانع پیشرفت می‌شود را به جهان مخابره کنند ولی تئوری جمهوری اسلامی که موسس آن امام خمینی(ره) است، مانع از این اقدام شده است.

 

حجت الاسلام حسینی به اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماع محور در این رویداد اشاره و اظهار داشت:"فردخت" مظهر دو اسم جمال و غیرت خداوند است، خداوند زیبایی را دوست دارد و هیچ دینی به اندازه اسلام به نظافت و آراستگی توصیه نکرده است.

 

امام جمعه کاشان رقابت فعالین حوزه طراحی و دوخت پوشاک ایرانی اسلامی در این رویداد را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این رویداد طرحی ارائه و لباسی تولید شده که مظهر غیرت و جمال خداوند است.



افتتاحیه نمایشگاه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری "فردخت" با حضور مسئولان محلی در فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

 

 

کد خبر 1225810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha