همایش جهاد تبیین ویژه فرهنگیان در اندیمشک برگزار شد

همایش جهاد تبیین ویژه فرهنگیان شهرستان اندیمشک با سخنرانی عضو انجمن مطالعات اجتماعی قم در سالن اجتماعات شهید قاسم‌زاده برگزار شد.

روح‌الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: همایش جهاد تبیین ویژه فرهنگیان شهرستان اندیمشک با حضور فرماندار و معاون وی، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و معاونان مقاطع مختلف تحصیلی و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات شهید قاسم‌زاده برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک افزود: حجت‌الاسلام حسن غفاری عضو انجمن مطالعات اجتماعی قم در این همایش ضمن تقدیر از تیزبینی و بصیرت جامعه فرهنگیان، به سخنرانی در خصوص جهاد تبیین و روشنگری و همچنین نقش آموزش و پرورش جهت آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در جامعه پرداخت.

 

وی اذعان کرد: با توجه به جایگاه ویژه آموزش و پرورش در جامعه و ارتباط مستقیم با نوجوانان و جوانان، آگاه‌سازی و تبیین مسائل مختلف فرهنگی و روشنگری در مقابل جنگ رسانه‌ای و بی‌امان دشمن توسط معلمان به دانش‌آموزان ضرورت دارد.

 

صادقی تصریح کرد: همچنین فرماندار اندیمشک از کلاس درس و کارگاه خیاطی و زنگ ورزش هنرستان‌های دخترانه بازدید کرد و به گفت‌وگو با دانش‌آموزان پرداخت و مشکلات مدارس را در حوزه تجهیزات مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

 

کد خبر 1225855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha