لزوم توجه به جهاد تبیین/ دشمن به دنبال نفوذ در افکار جوانان است

سردار مهدوی با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما پرداختن به موضوع جهاد تبیین است، گفت: باید جوانان ما بیش از گذشته با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند و باید خودباوری را در بین جوانان متبلور کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیافتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی ظهر امروز (۱ آبان) در مجمع بسیجیان شهرستان طبس اظهار داشت: اگر گذشته را بررسی کنیم علت وضعیت های موجود و نحوه عمل کردن استکبار را مشاهده خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران در گذشته به غرب و استکبار جهانی در همه امور وابسته بود، افزود: هم بلوک شرق و هم بلوک غرب در برخی اوقات جهت تضعیف ایران با یکدیگر اتحاد برقرار کردند و به تفاهم رسیدند از جمله می توان به جنگ ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد.

 

وی در ادامه بیان کرد: بلوک شرق و بلوک غرب در دوران جنگ تحمیلی با یکدیگر متحد شدند انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

 

سردار مهدوی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی جوانان ما حق تولید نداشتند، ادامه داد: حق تولید هیچ امکانات دفاعی را نداشتیم و از مغز و فکر جوانان ما در غرب استفاده می کردند و در حوزه اقتصادی به یک کشور مونتاژ تبدیل شده بودیم و در عرصه سیاسی برای ما تصمیم می گرفتند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه گفت: قبل از انقلاب تا پایین ترین عرصه برای ما استکبار جهانی تصمیم می گرفت و باید در همه عرصه ها دیکته استکبار را می نوشتیم و ارزش ها و ضدارزش ها را برای ما تعیین می کرد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، ساختار و امکانات استکبار جهانی را به هم ریخت، افزود: انقلاب اسلامی داد استکبار جهانی را در آورد و اسلام و کفر دو خط موازی هستند که هیچ وقت با یکدیگر نخواهند بود.

 

سردار مهدوی عنوان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی همه منافع استکبار جهانی به خطر افتاد و هر امکاناتی را به پای عراق ریختند و باعث شروع جنگی نابرابر شدند و ملت ایران موفق شد با کمک خداوند و اهل بیت(ع) سربلند بیرون بیاید و همه نقشه های استکبار شکست خورد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: به همت جوانان توانستیم امروز سنگرهای علمی را فتح کنیم و شاهد خلق و تولید علم باشیم و امروز جوانان ما با تفکر بسیجی و ابتکارات خود توانسته اند بزرگترین سلاح های مدرن دنیا را بسازند که باعث ترس استکبار جهانی شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی جرات تعرض به منطقه علی الخصوص ایران اسلامی را ندارد، افزود: امروز آن کشورهایی که سردم دار بلوک شرق و غرب بوده اند به سمت جمهوری اسلامی روی آورده اند و خواهان انعقاد قرارداد با ایران در زمینه دفاعی هستند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در زمینه های مختلف علمی هر روز شاهد پیشرفت ها و ابتکارات و تولیدات جدیدی هستیم و درصد زیادی از وابستگی به استکبار و بیرون قطع شده است.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه وضعیت ایران اسلامی برای استکبارجهانی سنگین است، ادامه داد: استکبار نمی تواند ببیند که ایران به الگویی برای کشورهای آزادیخواه تبدیل شده است، کشورهایی که نمی خواهند زیر بار استکبار زندگی کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید داشت: استکبار می داند که جمهوری اسلامی به قدرت بین المللی تبدیل خواهد شد و او دیگر جایی در عرصه بین المللی نخواهد داشت و اتاق فکر دشمن هم در تمامی عرصه ها کوتاهی نکرده است.

 

وی با بیان اینکه تحریم های دشمن سبب پیشرفت و قوی شدن جمهوری اسلامی شد، ادامه داد: خیال می کردند که تحریم، جمهوری اسلامی را از پا می اندازد اما سبب شد تا جوانان ما ابتکار به خرج دهند و دانش بنیان ها فعال شوند.

 

سردار مهدوی در ادامه گفت: اکنون دیدند که تحریم توان ضربه زدن به ایران ندارد روی به رخنه ها و ذهن جوانان ما آوردند تا دهه سوم انقلاب را مقابل نظام قرار دهند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در خصوص نفوذی به بدنه دولت هشدار دادند اما کم توجهی کردیم و نتیجه آن اتفاقات اخیر بود.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین گفت: امروز وظیفه همه ما جهاد تبیین است خطی که امام جامعه به ما نشان داده اند و متاسفانه کسانی که در اتفاقات اخیر بودند با مسائل جزئی آشنا نبودند. 

 

سردار مهدوی در ادامه عنوان داشت: تلاش کنید تا جوانان ما بیش از گذشته با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند و باید خودباوری را در بین جوانان متبلور کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیافتاده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان گفت: در بحث جهاد تبیین از همه ظرفیت ها و دستگاه های اجرایی استفاده کنید و با راه اندازی مجمع جهاد تبیین برای همه اقشار جامعه با کمک هادیان سیاسی دست به جهاد تبیین بزنید.

 

 

کد خبر 1225856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha