برگزاری نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای توسعه فرهنگ ایثار کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کاشان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کاشان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم روز ۱۲ آبان، روز حماسه و ایثار مردم شهرستان کاشان از مهم ترین موضوع مورد بحث در این نشست بود.

 

نمکی افزود: روز حماسه و ایثار مردم کاشان به مناسبت تشییع پیکرهای گلگون کفن ۹۶ شهید دوران دفاع مقدس در روز ۱۲ آبان ۱۳۷۳ و پیشنهاد در بیست و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ تصویب و نامگذاری شده است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان ادامه داد: در این نشست درخصوص فضاسازی شهری و برنامه ریزی برای ویژه برنامه های روایت گری روز حماسه و ایثار مردم کاشان بحث و تبادل نظر شد.

 

نمکی اظهار داشت: همچنین اعضای کارگروه ضمن تأکید بر تعامل و هم افزایی در حوزه ایثار و شهادت شهرستان کاشان، به بیان نقطه نظرات و برنامه های دستگاه متبوع خود در این حوزه پرداختند.

 

 

 

 

کد خبر 1225858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha