فعالان فرهنگی اهتمام بیشتری به نقش آفرینی در جهاد تبیین داشته باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: فعالان حوزه فرهنگی باید اهتمام بیشتری به نقش آفرینی در جهاد تبیین داشته باشند؛ زیرا دشمن به صورت جدی و مداوم و با استفاده از ابزار فرهنگ سعی در تضعیف باورهای دینی جوانان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین "رضا نوری" روز یک‌شنبه در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم علیه‌السلام شهرستان جاجرم اظهارداشت: تمامی فعالان حوزه فرهنگ همچون روحانیون، معلمان و اساتید دانشگاه ها باید با احساس مسئولیت بیشتر در جنگ شناختی که دشمنان به راه انداخته اند، نقش آفرینی کنند.

 


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی این روزها سعی در پررنگ کردن کاستی ها دارند تا مسئولان را ناموفق جلوه دهند.

 


حجت الاسلام والمسلمین نوری با تاکید بر اینکه نابودی ارزش های دینی کشور هدف اصلی دشمنان است، گفت: هدف آنها برهم زدن آرامش و امنیتی است که بعد از انقلاب اسلامی با وحدت اقوام و پیروی از رهبری نظام در کشور شکل گرفته است.

 


وی اضافه کرد: آمریکا و کشورهای غربی با ادعای دلسوزی و حمایت مردم ایران، جوانان این مرزو بوم را برای برهم زدن امنیت کشور تحریک می کنند در حالی اگر دلسوز مردم بودند، هیچگاه به تحریم های ظالمانه اقتصادی و دارویی خود نمی افزودند.

 


امام جمعه بجنورد یادآور شد: با وجود این مردم، ایران اعتقادات دینی قوی دارند و در مکتب اهل بیت (ع) پرورش یافته اند؛ به همین دلیل هم همواره تلاش ها‌و توطئه های دشمنان با حضور و هوشیاری این مردم شکست می خورد.

 

 

 

کد خبر 1225865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha