برگزاری مسابقه ادبی هنری روز «نوجوان» ویژه دانش آموزان دختر جهرمی

زارعی از برگزاری مسابقه ادبی و هنری ویژه روز «نوجوان» به همت بسیج دانش آموزی دختران «حضرت معصومه (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با سالروز شهادت «حسین فهمیده» و روز «نوجوان» یک دوره مسابقه ادبی و هنری به همت حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی دختران «حضرت معصومه (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این مسابقه ویژه دانش آموزان دختر مدارس شهرستان جهرم تدارک دیده شده و دانش آموزان می توانند در رشته های مختلف این مسابقه شرکت کنند.

 

وی به رشته های این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: آثار شرکت کنندگان در این مسابقه ادبی و هنری می تواند در رشته های، شعر، داستان، دلنوشته، کلیپ کوتاه و نقاشی باشد.

 

زارعی به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقمندان باید آثار خود را تا روز دوشنبه نهم آبان ماه در فضای مجازی ارسال کنند.

 

وی شعار این مسابقه ادبی و هنری را «فهمیده های دیروز؛ فهمیده های امروز» دانست و خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقه نیز به سه اثر برتر جوایزی نفیس اهدا می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم در پایان از عموم دختران دانش آموز مدارس شهرستان جهرم برای شرکت در این مسابقه و ارسال آثار هنری و ادبی خود دعوت کرد.

 

کد خبر 1225898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha