آینده شکوفایی در انتظار حوزه اشتغال اندیمشک است

حسنوند گفت: با بیان اینکه آینده شکوفایی در انتظار حوزه اشتغال شهرستان اندیمشک خواهد بود گفت: با بهره‌برداری از شرکت‌های بزرگ در دست احداث در سال جاری و نیمه اول سال آینده، تعداد قابل توجهی اشتغال برای جوانان اندیمشک مهيا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، فریدون حسنوند در نشست پیگیری پروژه‌های صنعتی اندیمشک، با بیان اینکه همه مدیران نسبت به پروژه‌های اشتغالزایی مسئول هستند اظهار کرد: نباید سرمایه‌گذاران را در بین صدور مجوزات و استعلامات بین دستگاهی رها کنیم بلکه باید همراه و در کنار سرمایه گذاران باشیم.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان اندیمشک سرشار از ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعت و معدن است و ما به کشاورزی اکتفا نکرده بلکه به سوی صنعت نیز حرکت کرده‌ايم.

 

وی با انتقاد از سنگ‌اندازی برخی از دستگاه‌ها جلوی راه سرمایه‌گذاران اذعان کرد: بیکاری موجود زیبنده مردم شهرستان اندیمشک نیست هر چند اقدامات بزرگی در حوزه اشتغال صورت گرفته اما کافی نبوده و در حوزه جذب سرمایه‌گذار بسیار خوب عمل شده و ادارات کل هم باید فضا را برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران فراهم کنند. 

 

حسنوند با اشاره به اینکه تعامل سازنده با سرمایه‌گذاران و جلوگیری از فراری دادن آنها و تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری در خوزستان باید در دستور مدیران کل و محلی باشد تصریح کرد: باید موانع سر راه سرمایه‌گذاران طرح‌های اشتغالزایی همچون شرکت پپسی، کارخانه کاشی سرامیک، فازهای جدید شرکت پانیا پرتو کهربا و کارخانه سیمان، به همت مدیران کل برطرف شوند.

 

وی عنوان کرد: لازم است مدیران شجاع، نترس و دارای برنامه، ابتکار و خلاقیت جهت حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع گره‌های برخی پروژه‌ها در راستای اشتغالزایی باشند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آینده شکوفا در انتظار حوزه اشتغال شهرستان خواهد بود بیان کرد: با بهره‌برداری از شرکت‌های بزرگ در دست احداث در سال جاری و نیمه اول سال آینده، تعداد قابل توجهی اشتغال برای جوانان اندیمشک مهيا خواهد شد.

 

علی مهدی‌پور مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نیز ابراز کرد: تمام تلاش خود را در جهت توسعه شهرک‌های صنعتی و احداث شهرک جدید صنعتی در اندیمشک انجام می‌دهیم و در جهت احیای ۲۰ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد، اقدام می‌کنیم.

 

کد خبر 1225904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha