برپایی نمایشگاه تولیدات صنایع دستی در کانون‌ «مهرپویان» یانچشمه

بهارلویی یانچشمه ای گفت: نمایشگاه تولیدات اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» شهریانچشمه در راستای معرفی، تشویق و ترغیب جوانان کانون های مساجد و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در کنار مسجد برپا شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تولیدات کانون‌ های فهما تاثیر بسزایی در جذب جوانان به مسجد دارد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در نمایشگاه صنایع دستی این کانون آثار دینی، فرهنگی، قرآنی، مسجدی، حوزه انقلاب اسلامی و کارآفرینی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

 

وی ابراز کرد: صنایع دستی و هنری اعضای کانون «مهرپویان»، عرضه محصولات فرهنگی، کتاب و کتابخوانی، تولید ماسک و مبارزه با کرونا، پخت نان، تولید کیف، کفش، عروسک و لباس های محلی از دیگر تولیدات اعضای کانون است که در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

بهارلویی یانچشمه ای گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی، تشویق و ترغیب اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری، در کنار مسجد برپا شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در این نمایشگاه اقشار مختلف مردم با دستاوردها، فعالیت ها، برنامه ها و فلسفه وجودی تاسیس کانون های فرهنگی هنری در مساجد آشنا می شوند.

 

کد خبر 1225914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha