اشتغال زایی، رسالت اصلی بنیاد برکت است

رضا عزتی گفت: هموار کردن زمنیه های اشتغال زایی و اعطای تسهیلات در این راستا از برنامه های جاری بنیاد برکت است.

«رضا عزتی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیهف گفت: بنیاد برکت توانسته است از ابتدای سال جاری تا کنون 6 هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی ایجاد کند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی افزود: این فرصت های شغلی ایجاد شده در قالب طرح اجتماع محور با اعطای تسهیلات توسط بنیاد برکت بوجود امده است که امیدواریم شاهد تداوم این طرح در استان باشیم.

 

وی اضافه کرد: هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات جهت ایجاد و توسعه مشاغل توسط این بنیاد هزینه شده است.

 

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین مشکل مردم در زمینه اشتغال و مسائل مالی و اقتصادی است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های اجتماع محور در سطح روستاها برای افراد دریافت کننده تسهیلات به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

 

عزتی ادامه داد: بنیاد برکت با اعطای تسهیلات کم بهره برای طرح‌های اشتغال‌زایی توانسته است برای هزارن نفر فرصت ایجاد کند و در واقع گرهی از مشکلات مردم را باز کند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: از محل اعتبارات بنیاد برکت، ۱۰۰ مدرسه نیز با ظرفیت ۴۰۰ کلاس درس در این استان ایجاد شده و بیش از ۵۰ مسجد در مناطق روستایی نیز احداث و یا بازسازی شده است.


وی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی، اشتغالزایی جوانان و کمک به معیشت و تولید در روستاهای محروم از اهداف اساسی بنیاد برکت است.

کد خبر 1225916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha