توطئه های دشمن علیه دانش آموزان با جهاد تبیین  خنثی شود

بهروزی فر از معلمان خواست تا جهاد تبیین را برای دانش آموزان جهت خنثی سازی توطئه دشمنان در اولویت بگذارند زیرا امروز این بچه ها در اختیار معلمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «خلیل بهروزی فر» در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فومن که امروز(دوشنبه، ۲آبان) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، آموزش و پرورش را در جایگاه خاص و مهم خواند و گفت: در سطح ملی مدیرانی که داریم حاصل تلاش و اموزش معلمان فداکار هستند.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی افزود: معلمی شغل انبیاء است و معلمان با تعلیم و تربیت در مسیر صحیح، جامعه آباد را رقم و آموزش و پرورش جامعه را سر پا نگه می دارد.

 

بهروزی فر کار فکری و فرهنگی را برای دانش آموزان مهم خواند و گفت: مدرسه این سرمایه اجتماعی را به دانشگاه و آموزش عالی تحویل می دهد.

 

وی به بمباران تبلیغی دشمن بر مردم، نوجوانان و جوانان در این روزها اشاره کرد و افزود: امروز دشمن برای ایجاد چنین مسائل و حوادثی از بچه‌ها بهره می‌گیرد و این کار معلمان را سخت می‌کند.

 

بهروزی فر خواستار شد تا معلمان جهاد تبیین را برای دانش آموزان در اولویت بگذارند زیرا امروز این بچه‌ها در اختیار معلمان هستند.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به فتوای رهبر فرزانه تحت عنوان جهاد تبیین که امری مهم تلقی شده، اشاره و خاطرنشان کرد: موسسات دولتی هم دنبال تعلیم و تربیت هستند و باید مورد توجه باشند.

کد خبر 1225959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha