ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بستر جلوگیری از نفوذ فرهنگی است

عزتی با اشاره به اینکه تاکید وصیت نامه شهدا دفاع از ولایت و امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بستر جلوگیری از نفوذ فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا عزتی» امروز در دیدار با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی ارزش های اسلامی، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه و واجب الهی است که باید خارج از وظیفه اداری و شغلی که بر گردن ما نهاده شده این وظیفه دینی و الهی و تکلیف را انجام دهیم

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه متاسفانه درامر به معروف و نهی از منکر کوتاهی های شده است که باید تلاش شود جبران شود، افزود: ما نباید اجازه دهیم به تعبیر مقام عظمای ولایت به جایگاه فرایض دینی و شهادت کوتاهی شود.

 

وی با اشاره به اینکه ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی بستر مقابله با توطئه های دشمنان است، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر دنبال این هستیم که جامعه ای سالم داشته باشیم و از نفوذ فرهنگ غربی به کشور جلوگیری کنیم.

 

عزتی خاطرنشان کرد: هر کاری که در راستای نظام انقلاب فرهنگ و فرایض دینی ایثار و شهادت به سمت مدارس سوق داده شود نمود بیشتری خواهد گرفت

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان لرستان با خانواده ای به بزرگی ۴۰۰ هزار نفر بر به صورت مستقیم از گستردگی فراوانی برخوردار است، ادامه داد: خداروشکر تا به حال بیش از ۲۰۰ همایش جهاد تبیین و بصیرتی در سطح آموزش و پرورش استان برگزار شده و در آینده نزدیک این تعداد بیشتر خواهد شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در بخش‌های مختلف مناطق و نواحی سعی خواهد کرد فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در حد توان به نحو احسن اجرا شود، اظهار کرد: تاکنون در سطح مدارس به این فریضه است این کم توجهی شده که این موضوع در سال جاری به سمت مدارس سوق داده شده است.

 

عزتی با بیان اینکه مدیریت فرصت خدمت گذاری است، اذعان داشت: صندلی مدیریت در استان حاصل خون ۷۲ شهید در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید حرمت این صندلی ها حفظ شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان افزود: تاکید وصیت نامه شهدا دفاع از ولایت امر به معروف و نهی از منکر و رعایت حجاب در جامعه است.

کد خبر 1225988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha