قرارگاه جهاد تبیین  در راستای بصیرت افزایی و بر اساس ظرفیت های بومی در ایلام تشکیل می شود

سردار شاکرمی با بیان اینکه قرارگاه جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی و بر اساس ظرفیت های بومی در ایلام تشکیل می شود، گفت: ارتقای روحیه خودباوری، امید آفرینی در بین آحاد جامعه و دشمن شناسی از جمله اهداف این طرح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،  ظهر امروز( ۲ آبان) در قرارگاه جهاد تبیین این استان، اظهار کرد: چهاد تبیین یکی از نیازهای امروز جامعه است که توسط مقام معظم رهبری کلید خورد و  مورد تاکید قرار گرفت و امید است بتوانیم قدم های مثبتی را در این حوزه برداریم.

 

سردار « جمال شاکرمی» با بیان اینکه باید از همه فرصت های پیش رو از جمله مناسبت های آبانماه از جمله روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود، ابراز کرد: قرارگاه جهاد تبیین بر اساس دستورالعملی ابلاعی یک قرارگاه با برنامه های کشوری است اما در استان بر اساس ظرفیت ها و داشته هایی که وجود دارد بومی سازی شده است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: با توجه هجمه های دشمن در حوزه جنگ شناختی برای تغییر دادن دستگاه محاسباتی اقشار مختلف مردم، لازم است که نخبگان و فرهیختگان کشور در حوزه های مختلف باید وارد میدان شوند، دشمن در تلاش است با استفاده از احساسات پاک جوانان، برای ایجاد  اغتشاش و ناامنی در در داخل کشور تلاش کند تا به اهداف شوم خود دست یابد که در این زمینه نهضت تبیین به عنوان یک کار بزرگ و جهادی می تواند زمینه آگاهی بخشی را فراهم کند.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه طرح جهاد تبیین استان ایلام با هدف بصیرت افزایی و اقناع اقشار مختلف مردم، در حوزه روایت واقعیت ها  و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی تدوین شده است، یادآور شد: تقویت زمینه اعتماد مردم به مسئولین، ارتقای روحیه خودباوری و امید آفرینی در بین آحاد جامعه و دشمن شناسی از جمله اهداف این طرح است.

 

وی با اشاره به اینکه درک صحیح از تحولات و پشت صحنه حوادث از جمله اهداف این طرح است، ابراز کرد:  این طرح از  آبان ماه تا اسفندماه سال جاری برگزار می شود که مناسبت های پیش رو از جمله هفته بسیج دانش آموزی، روز دانشجو، دهه فجر و سایر مناسبت ها فرصت هایی مناسب در راستای تحقق جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه و نهادهای مختلف جامعه هدف این طرح هستند، ابراز کرد: دانش آموزان و دانشجویان یکی از مهم ترین قشرهای هدف این طرح هستند که دستگاه های مرتبط با این دو قشر باید تلاش لازم را در راستای تحقق اهداف داشته باشند.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه این قرارگاه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مشارکت استاندار ایلام در مرکز استان تشکیل می شود، ابراز کرد:  قرارگاه های جهاد تبیین در شهرستان ها نیز به امامان جمعه و مشارکت فرمانداران سپرده شده است.

 

 

کد خبر 1226024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha