بودجه‌های فرهنگی به مدارس اختصاص پیدا کند

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: باید توجه ویژه به آموزش و پرورش، مدارس و دانش‌آموزان داشته باشیم و بودجه‌های فرهنگی را به دانش‌آموزان در مدارس اختصاص دهیم.

حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه اسلام، انقلاب و ملت ایران اشاره کرد و افزود: مومن اهل تحقیق است و هر سخن و خبری را بدون تحقیق قبول نمی‌کند.

 

امام جمعه خمام با بیان‌ اینکه فلسفه تحقیق، دوری از ایجاد فتنه است، تصریح‌ کرد: قرآن از کسانی که هر خبری را می‌شنوند و بدون تحقیق آن را پخش می‌کنند، به شدت انتقاد می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای با تکرار شایعه، دروغ و تهمت می‌خواهد ما را تضعیف کند، گفت: شایعه را دشمن سفارش می‌دهد و نادان و جاهل آن را پخش می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی خاطرنشان‌ کرد: وظیفه همه ما از خواص جامعه، نخبگان، حوزویان، فرهنگیان وعموم مردم مومن این است که متخلق به اخلاق الهی شویم و همانطور که خداوند از پیامبرش دفاع می‌‎کرد، از امام و رهبر جامعه، از حق و حقوق نظام اسلامی، از حجاب و از دین و قرآن دفاع کنیم.

 

امام جمعه خمام با بیان‌ اینکه امروز مزدوران رسانه‌ای و خائنان به این ملت و مردم از هیچ دروغ و تهمتی در مورد ایران ما دریغ نمی‌کنند، ادامه داد: در این یک‌ماه اخیر رسانه‌های دشمن بیشتر از ۱۷ هزار دروغ گفته و منتشر کرده‌اند.

 

وی افزود: حوادث این ایام پیامش این است که توجه ویژه به آموزش و پرورش، مدارس و دانش‌آموزان داشته باشیم و بودجه‌های فرهنگی را به دانش‌آموزان در مدارس اختصاص دهیم.

 

حجت‌الاسلام حبیبی بر اجرای اعیاد و ولادت‌ها، مراسم های مذهبی و برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، معرفتی و بصیرتی در مدارس تاکید کرد و اجرای اینگونه برنامه‌ها در مدارس را تاثیرگذار و نتیجه بخش دانست.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه دشمن ذره‌ای میدان ببیند زهر خود را می‌ریزد و هدف آنان نابودی ایران است، گفت: مردم و نیروهای نظامی و امنیتی در حوادث اخیر در مقابل دشمنان ایستادند و دست‌های پلید آنان را قطع کردند و چون دشمنان با ایران قوی طرف هستند، نمی‌توانند به اهداف شوم‌شان برسند.

 

کد خبر 1226069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha