تا اعلام نتایج نمی توان در خصوص داوری مسابقات مالزی نظر دارد

استاد عارف حسینی با تاکید بر اینکه سطح شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی کیفیتی استاندارد و مطلوب داشت، گفت: رقبای اصلی مسعود نوری نمایندگان کشورهای افغانستان، بحرین، اندونزی، مالزی بودند.

استاد نصرت‌الله عارف حسینی؛ استاد راهنمای نماینده کشورمان در شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان  در خصوص سطح مسابقات قرآن مالزی در این دوره گفت:سطح مسابقات استاندارد و مطلوب بود؛ مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات حدودا دو ماه پیش به صورت مجازی برگزار شده است و این مرحله نهایی است و لذا در خصوص سطح داوری مسابقات مالزی تا اعلام نتایج نمی توان در مورد داوری قضاوت کرد.


استاد راهنمای نماینده کشورمان در شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در مورد رقبای مسعود نوری در این دوره از مسابقات گفت: رقبای ایشان افغانستان، بحرین، اندونزی، مالزی می باشند؛ البته نمایندگان مالزی و افغانستان در سطح بالاتری از دیگران قرار داشتند.

بنابر گزارش شبستان، روز ششم و پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی صبح امروز، دوشنبه ۲۴ اکتبر برابر با دوم آبان ماه سال جاری با برپایی مراسم تقدیر از شرکنندگان در شصت و دومین دوره این رقابت‌ها در هتل محل اسکان متسابقان برگزار می‌شود.

حاجه حکیمه بنت محمد یوسف، مدیر کل اداره توسعه اسلامی مالزی و رئیس کمیته اجرایی و رئیس هیئت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با حضور در این مراسم و اهدای یادبود از شرکت‌کنندگان در این دوره رقابت‌ها تجلیل کرد.

آیین اختتامیه این رویداد بزرگ قرآنی شامگاه امروز دوشنبه دوم آبان ماه ساعت ۲۰ به وقت محلی کوالالامپور با حضور پادشاه و سایر مقامات مالزیایی، سفرای کشورهای خارجی و دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات در سالن همایش‌های کولالامپور برگزار و از رتبه‌های برتر این دوره رقابت‌ها تجلیل می‌شود.

 اهدای جوایز بخش قرائت مردان، اهدای جوایز بخش قرائت زنان، گرفتن عکس یادبود و مراسم پایانی با حضور پادشاه مالزی از جمله بخش‌های برنامه‌ریزی شده ستاد برگزاری مسابقات در آیین اختتامیه است.

بر اساس شنیده‌ها جایزه نفر اول این دوره مسابقات ۴ هزار رینگت مالزی به علاوه یک شمش طلا به ارزش ۴۰ تا ۵۰ هزار رینگت است و تا رتبه ششم از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.

 

 

کد خبر 1226071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha