باید جهاد تبیین را در مقابل تهاجم گسترده دشمن انجام دهیم

نظری گفت: ما باید جهاد تبیین را در مقابل تهاجم گسترده دشمن انجام دهیم و از رسانه های استان و صاحب قلم توقع داریم که در موضوع تبیین دینی و اعتقادی نظام مقدس اسلامی فعال‌تر باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» امروز( ۲آبان) در مراسم تجلیل از تلاش فرماندهان انتظامی استان افزود: انقلاب اسلامی یک نظام معنوی و فکری است و درک آن برای دشمن میسر نیست، این در حالی است که نظام اسلامی، محیط زیست معنوی ما است و حفظ آن همچون اکسیژن برای ما یک ضرورت جدی و غیر قابل چشم پوشی است.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مرزبندی بین مردم و دشمن دارای اهمیت است، ادامه داد: بلافاصله باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است تا دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شوند.

 

وی بیان کرد: ما باید جهاد تبیین را در مقابل تهاجم گسترده دشمن انجام دهیم و از رسانه های استان و صاحب قلم توقع داریم که در موضوع تبیین دینی و اعتقادی نظام مقدس اسلامی فعال‌تر باشند.

 

نظری با بیان اینکه امام راحل، حفظ نظام را از واجبات دانستند و شهید سلیمانی نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی را حرم دانستند، افزود: اگر این حرم آسیب ببیند، از دیگر حرم ها چیزی باقی نخواهد ماند.

 

استاندار خراسان رضوی گفت: اعتقاد داریم در فضای همدلی مبتنی بر اعتقادات دینی، راه مستحکم ما ادامه دارد و عرصه ها و میدان های مختلف با استفاده از این اکسیر قابل حل است و این در حالی است که فضای استان خراسان رضوی از وجود بارگاه منور رضوی برکت یافته است.

 

وی افزود: به رغم مولفه ها و عناصر تاثیرگزار متعدد از جمله جمعیت بسیار و سیال، وسعت پهناور و هم مرزی خراسان رضوی با کشورهای همسایه، که مورد هدف بسیاری از معاندان قرار دارد، شاهد شرایط آرام و همراه با امنیت در این استان هستیم.

 

نظری بیان کرد: در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و بنیادی نیز اگر ما بخواهیم به اهداف خود برسیم نیاز به ایجاد امنیت کامل و جامع داریم و نشانه آن این است که، مردم جایی می‌روند که احساس امنیت کنند، به عنوان نمونه در حوزه فرهنگی و زیارت امسال شاهد حضور ۶ میلیون زائر در دهه آخر صفر بودیم و بر همین اساس یکی از توفیقات فراجا، ایجاد امنیت مردم در این دوران بوده است.

 

استاندار خراسان رضوی گفت: با گذشت شرایط کرونایی و بهبود نشانه‌های سلامت در میان مردم و حضور زائران در این استان، اقتصاد و اشتغال در سایه امنیت شرایط بهتری دارد و اقدامات عمرانی و زیر ساختی نیز در سایه امنیت در شهرها و روستاها فراهم می‌شود و متولی اصلی امنیت در جامعه نیز بر عهده فراجا است.

 

وی افزود: مردم هم در تامین امنیت شریک هستند و در شرایط مختلف از نظام دفاع می‌کنند و باید از این ظرفیت بزرگ برای حل مشکلات استفاده کرد. در این خصوص وجود تشکلهای دینی و هیات ها مذهبی، ظرفیتی است که در سایر نقاط دنیا وجود ندارد و این از برکات نظام مقدس اسلامی است.

 

نظری بیان کرد: تکلیف ما علیه دشمن مشخص است و آنها و ایادی آنها را نیز به خوبی می شناسیم و این در حالی است که هر چه قدر هدف متعالی‌تر باشد، توطئه دشمنان نیز بزرگتر و پیچیده تر می شود.

 

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: وجه مشترک ما و دشمن مردم هستند و آنها می‌خواهند رابطه مردم را با نظام مقدس اسلامی با عملیات فریب و کار رسانه ای خراب کنند، بر همین اساس جایی که دشمن نتواند مردم را با خود همراه کند امکان پیروزی ندارد و علت موفقیت ما ، همراهی مردم با نظام بر اساس بصیرت و اعتقاد است.

کد خبر 1226077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha