مسجد محوری و رفع مشکلات مردم رویکرد سپاه پاسداران است

سرهنگ مهجوری گفت: مسجد محوری و رفع مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم رویکرد سپاه و بسیج است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد مهجوری» در آیین رزمایش کمک مومنانه حوزه شهید رجایی(ره) که عصر امروز  دوشنبه (2 آبان) در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به اینکه نهضت کمک مومنانه به برکت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری برای کاهش آسیب های بیماری کرونا و کمک به نیازمندان راه اندازی شد، اظهار داشت: این طرح برکات زیادی برای ولی نعمتان انقلاب داشت و آسیب های زیادی را کاهش داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه مردم مومن و نوعدوست استان مرکزی در این طرح همکاری گسترده ای را داشتند، افزود: پیشتازی مردم در نرم‌افزارهای تحول آفرین همچون کمک مومنانه به برکت فرهنگ دینی و انقلابی است و گام دوم انقلاب باید این فرهنگ توسعه و ترویج پیدا کند.

 

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی بی منت به مردم یکی از مهمترین رویکردهای سپاه و بسیج است، ادامه داد: نهاد انقلابی و ولایی سپاه همواره در کنار مردم و متعلق به مردم بوده و هست و در راستای رفع مشکلات جامعه همواره تلاش می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک در ادامه با اشاره به اینکه مسجد محوری عمل کردن و حرکت به سمت رفع مشکلات محلات، رویکرد سپاه در سال‌جاری است، گفت: خلق دستاوردهای عظیم در انقلاب اسلامی به برکت باور جوانان به مامی توانیم است.

 

سرهنگ مهجوری ادامه داد: به جرات می گوییم پیشرفت های به دست آمده در حوزه های مختلف بسیار برجسته است و البته گام دوم‌ نیازمند نهادینه سازی ما می توانیم هستیم که باید مورد توجه باشد.

 

توزیع ۲ هزار بسته لوازم التحریر در شهر اراک در سال تحصیلی جدید

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته های لوازم التحریر در قالب نهضت کمک مومنانه یکی از خدمات بسیج به ولی نعمتان انقلاب است، اظهار کرد: این مهم شکل محله محور در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین انجام می شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال جدید تحصیلی تاکنون بیش از ۲ هزار بسته لوازم التحریر در شهر اراک تهیه و توزیع شده است، ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نیز تعدادی دیگر توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: راه اندازی پویش همدلي با رویکرد تهیه بسته های لوازم التحریر یکی از اقدامات در ذیل نهضت کمک مومنانه است و خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام‌شده که در راستای رفع مشکلات دانش آموزان با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1226085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha