بانوان  می‌توانند بهترین مبلغ برای ارزش‌های دینی، انقلابی و اسلامی باشند

سردار خرم دل مردم این استان را ولایت مدار، مومن، انقلابی و همیشه در صحنه دانست و گفت: بانوان به عنوان مادران این جامعه می‌توانند بهترین مبلغ برای ارزش‌های دینی، انقلابی و اسلامی باشند.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز در در نشست روشنگری «جهاد تبیین» طرح شهید هاشمی بانوان شاغل در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دشمنان امروز با ایجاد اختلاف بین قومیت های مختلف، بحث تجزیه ایران اسلامی را دنبال می کنند و ما اجازه تعرض به خاک کشور را به دشمنان نمی دهیم.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد آمریکا را بزرگ ترین صادر کننده و فروش تسلیحات جنگی به بسیاری از کشورها از جمله اوکراین دانست و گفت: این کشور حق ندارد که برای دیگر کشورها تعیین تکلیف کند.

 

وی از جنگ فکری و اندیشه ای دنیای غرب، استکبار و استعمار بر ضد کشورمان سخن به میان آورد و افزود: با توجه به اینکه مدیریت فضای مجازی دست آنها بوده، تلاش می کنند با بمباران خبری، فکر و اندیشه جوانان ما را نشانه بگیرند و خانواده ها و نخبگان نباید اجازه دهند دشمن سیطره خود بر فضای مجازی را حفظ کند.

 

سردار خرم دل با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد از جمعیت کشورمان را نسل های دهه ۷۰ و ۸۰ تشکیل می دهند، یادآور شد: این دو نسل مشکلات، سختی ها و پیشرفت های کشور را به خوبی لمس نکرده و ندیده‌اند و تنها راه برای رفع این مشکل و لمس این سختی‌ها و مشکلات، توجه به مسئله «جهاد تبیین» است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر موقعیت ویژه کشورمان در خاورمیانه، ادامه داد: ایران اسلامی از لحاظ فرهنگی، تمدنی و اقتصادی دارای شاخصه های متفاوت و منحصر به فردی بوده و بیشترین ذخایر نفت گاز را دارد، به همین دلیل کشورهای غربی، استعمار و استکبار به دنبال استفاده از این موقعیت استراتژیک هستند.

 

وی در ادامه زن را نماد صلح، غیرت و لطافت در جامعه ایرانی و اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه از این ابزار بر علیه نظام اسلامی استفاده کردند و با شعارهای فریبنده خود در زمینه حمایت از زنان، بنیان خانواده را نشانه گرفته اند.

 

سردار خرم دل ازدواج سفید را یکی از برنامه های دشمنان دانست و افزود: این موضوع فقط مختص به نظام فروپاشیده غرب بوده که در این کشورها رواج دارد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در حال جنگ جهانی در حوزه فکر و اندیشه است، گفت: «جهاد تبیین» و ارتباط چهره به چهره می تواند در این راستا تاثیرگذار باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در جنگ سخت دشمن مشخص و روبرو قرار گرفته، افزود: در جنگ نرم که فضای مجازی بخشی از آن را تشکیل می دهد، دشمن مشخص نبوده و نسل نوجوان و جوانان بسیاری مخاطب هستند.

 

سردار خرم دل با بیان اینکه ذات و فطرت جوانان پاک بوده و همه دوستداران انقلاب نظام هستند، گفت: ولی در فضای غبارآلود مجازی امروز این جوانان تصمیم احساسی می گیرند و ضرورت دارد که با آنها هم صحبت شویم.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مردم این استان را ولایت مدار، مومن، انقلابی و همیشه در صحنه دانست و گفت: بانوان به عنوان مادران این جامعه می‌توانند بهترین مبلغ برای ارزش‌های دینی، انقلابی و اسلامی باشند.

کد خبر 1226130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha