امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت دین است

احمدی با اشاره به اینکه امروز دشمنان حجاب و عفاف و فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را مورد حمله قرار داده است، گفت: باید با استفاده ازهمه ظرفیت ها با توطئه های دشمنان مقابله شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « منصور احمدی» امروز در دیدار با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: عصر امروز عصرجنگ رسانه و جنگ روایت است و در این روزها دو مورد از واجبات ضروری دین اسلام مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در ماه های اخیر هجمه دشمن بر دو رکن دین ما شامل  حجاب به عنوان یکی از ضرورت های دین و  امر به معروف و نهی از منکر،  متمرکز شده است.

 

وی بیان کرد: عملیات این روزهای دشمنان در ایران اسلامی، راه اندازی جنگ دینی با استفاده از ابزار رسانه ای است و دشمن به ظن باطل خود با برنامه ریزی در این میدان می تازد و نوجوانان و جوانان را طعمه دسیسه های خود قرار داده است.

 

احمدی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان ضرورت دین و ضامن سلامت دین است، افزود: رسالت امروز ما در این شرایط دفاع از واجب مورد ظلم قرار گرفته امر به معروف  نهی از منکر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: هیچ کاری جزء امر به معروف ونهی از منکر نمی تواند انحراف در دین را جبران کند و انتظار می رود همگان به ترویج و نهادینه سازی این فریضتین اهتمام داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه هر کار خوبی معروف است و هر بدی منکر، خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است مصادیق، جنبه ها، ابعاد مختلف،  وسعت و ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر  در جامعه ترویج  و جامعه به سمت دین و فرهنگ دینی سوق داده شود.

 

احمدی اذعان داشت: برنامه ریزی مناسب برای ترویج و نهادینه سازی فرایض امر به معروف  ونهی از منکر باید از ادارات و نهادها شروع و به سمت جامعه سوق دهیم.

 

وی با اشاره به اهمیت رسانه در مقابله با توطئه های دشمنان افزود: همراهی اصحاب رسانه برای مقابله با توطئه های دشمنان و ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی بویژه حجاب و فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

 

احمدی با اشاره به توطئه های دشمنان در جهت ترویج بدحجابی، افزود: امروز در عرصه حجاب و عفاف نیاز به تبلیغ است و از ظرفیت های فرهنگی وهنری در راستای تبلیغ حجاب اقدام می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: از همه ظرفیت های فرهنگی وهنری در راستای تبلیغ حجاب و ترویج امر به معروف و نهی از منکر تلاش می شود.

 

وی با اشاره به همراهی اصحاب رسانه استان لرستان با اهداف فرهنگی، ادامه داد: امسال جشنواره مطبوعات با موضوع  امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

 

احمدی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در همه عرصه ها آماده همکاری باستاد امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان است.

 

کد خبر 1226194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha