دو دانش آموز جامانده از تحصیل به مدرسه بازگردانده شدند

مدیر کانون فرهنگی و هنری مقاومت مسجد علی بن ابیطالب روستای شهید «علی آذرسا» بجنورد از تلاش های خیرخواهانه فعالان این کانون برای دو دانش آموز جامانده از تحصیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حیدرعلی آذرسا» مدیر کانون فرهنگی و هنری مقاومت مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام روستای شهید «علی آذرسا» بجنورد با اشاره به فعالیت های این کانون، ارتقاء فرهنگی و مقابله با آسیب های اجتماعی این منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: با تلاش فعالان این مسجد دو دانش آموز که به دلیل شرایط نامساعد مالی و اقتصادی خانواده متاسفانه از تحصیل بازمانده بودند، به مدرسه بازگشتند.

 

وی اضافه کرد: به کمک خیرین اقلام مورد نیاز این دو دانش آموز دختر مقطع ابتدایی، اعم از مانتو و شلوار، کیف مدرسه و لوازم التحریر تهیه و به آنها اهدا شد که برای هر بسته تهیه شده، یک میلیون و دویست هزار تومان از سوی خیرین کمک شد.

 

آذرسا همچنین از برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در این منطقه نیز خبر داد و گفت: سعی شده با آموزش راهکارهای مقابله با مصرف مواد مخدر و پیشگیری از این معضل اجتماعی برای مادران و بانوان این روستا بتوانیم اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مقاومت مسجد علی بن ابیطالب روستای شهید «علی آذرسا»، استاد این کارگاه را حجت الاسلام فولادی، امام جماعت مسجد معرفی کرد.

کد خبر 1226223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha