جامعه امروز نیازمند نو آوری در برنامه های فرهنگی و هنری است

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب اعتقادات و رواج فساد است، افزود: جامعه امروز نیازمند نوآوری در برنامه های فرهنگی،هنری و امر به معروف و نهی ازمنکر است.

حجت الاسلام و المسلمین« یونس مهدوی نیا»  امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان، اظهار داشت: افزایش آگاهی عمومی نسبت به توطئه های دشمنان ضروری است.
 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با تاکید بر ضرورت وحدت و همفکری دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای مقابله با توطئه های دشمنان، افزود:غفلت ستاد امر به معروف و نهی از منکر یا فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل جبران نیست.

 

وی با بیان اینکه  دشمن لحظه ای از تخریب اعتقادات و رواج فساد غافل نشده است، افزود: ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی و توجه به بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه دشمن قوی نیست اگر ما ضعیف نباشیم، خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما نیازمند نو آوری برنامه های فرهنگی و هنری در زمینه امربه معروف و نهی از منکر است.

 

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و هنری در راستای ترویج و نهادینه سازی ارزش هایی چون حجاب، عفاف و فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، افزود: در این راستا باید برنامه ریزی جدی به عمل آمده و از ایده های نو هنرمندان حمایت شود.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ معروف از طریق هنر، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز رسانه و هنر ابزارهای مهم در رساندن پیام و ترویج مباحث فرهنگی و معرفی معروف ها هستند.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با تاکید به اینکه باید از همه ظرفیت های موجود در عرصه های فرهنگی و هنری در راستای تبیین و نهادینه سازی معروف ها استفاده شود، اظهار کرد:برای مقابله با توطئه های دشمنان، استفاده از ظرفیت های فرهنگی، علمی، آموزشی، پژوهشی و بکارگیری ابزار هنر در راستای ترویج و نهادینه سازی معروف ها باید با برنامه ریزی مناسب مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 1226253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha