۳ مدرسه روستایی در جهرم بهره برداری شد

سه مدرسه ابتدایی در روستاهای «دشت دال»، «ایدویه» و «آرجویه» بخش «سیمکان» شهرستان جهرم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با حضور مسئولان محلی شهرستان جهرم، سه مدرسه ابتدایی در روستاهای «دشت دال»، «ایدویه» و «آرجویه» بخش «سیمکان» شهرستان جهرم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

مدرسه سه کلاسه «صالحین ۳» با زیربنای ۲۳۱ مترمربع نخستین پروژه ای بود که مورد بهره برداری قرار گرفت؛ برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

مدرسه سه کلاسه «صالحین ۲» با زیربنای ۱۴۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیز دومین پروژه ای بود که با حضور مسئولین بهره برداری و افتتاح شد؛ این مدرسه ابتدای به همت خیرین خیراندیش «سعید نیک حالت» و «عبدالکریم رحمانیان» در روستای «دشت دال» افتتاح شد.

 

مدرسه شش کلاسه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» نیز آخرین پروژه ای بود که با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط بنیاد «برکت» در روستای «آرجویه» احداث و افتتاح شد.

 

همچنین تاکنون ۶ هزار مترمربع ایزوگام و ۱۸هزار مترمربع آسفالت در حوزه آموزشی در این بخش صورت گرفته است و تجهیز سخت‌افزاری و بهینه سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس این بخش نیز در حال انجام است.

 

لازم به ذکر است هفت مدرسه دیگر در بخش سیمکان نیز برای مهرماه سال آینده تحصیلی آماده‌سازی و افتتاح می شود.

 

کد خبر 1226264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha